Massive om framtiden

Medlem
Massive om framtiden

Go Massive!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Massive har alltid gjort kvalitetsprodukter och jag är säker på att de kommer gå fortsatt bra för dem.

Medlem

Stå på er!
Nu blir det Sverige och Kanada som borgar för RTS-kvalitén.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Hoppas att de får fortsätta med WiC. Katastrofalt om ett av världens bästa strategispel slängs i soptunnan. :/

Inaktiv

De klarar sig, vi behöver inte Activision för en säker överlevnad.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

kanske vi aldrig får se WIC sovjet assault alls utan ett nytt WIC 2 av massive utgivet av ATARI?

Medlem

ActivisionBlizzard har blivit det nya EA.
Men Massive kommer klara sig.
Kanske får två EA studios i Sverige.

Medlem

Skit i WiC och gör Ground Control 3 istället!

Medlem

Skitspel Deluxe!!


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Walfisz? Tyska för ValFis eller? moget jag vet, men erkänn det var rätt kul=)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Dom äger väl inte heller Ground Control själva... Vore dumt av Activision/Vivendi att inte sälja dom tillsammans med sina varumärken om dom själva inte tänker tillverka uppföljare...


signatur
Medlem

activison kanske gör som UBI äger nmanet world in conflict och gör egna uppföljare som FC 2?

eller?

Medlem

Det vore ingen större överraskning om de hittade en annan partner.

Medlem

fattar mig inte på hur dem tänker


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem
Skrivet av BlackZam:

ActivisionBlizzard har blivit det nya EA.

Tänker exakt samma sak, nu är det Activision som blivit den nya penninggiriga skitutgivaren som kommer försöka mjölka varje produkt till maximum.

Aja, Massive MÅSTE klara sig, annars fan så blir det ståhej.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

En hundring på att EA köper Massive.

Medlem
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av BlackZam:

ActivisionBlizzard har blivit det nya EA.

Tänker exakt samma sak, nu är det Activision som blivit den nya penninggiriga skitutgivaren som kommer försöka mjölka varje produkt till maximum.

Aja, Massive MÅSTE klara sig, annars fan så blir det ståhej.

Ärligt talat... Bespara mig det där skitsnacket som bara skapar fientliga attityder och fanboyism helt i onödan. Lär er att acceptera situationen och smutskasta inte företaget bara för ni hoppats på annat.
Ni påminner mig om de coola grabbarna som kallar tjejer horor för att de inte vill ligga med dem. En grov jämförelse men jag hoppas poängen når fram...

Inaktiv
Skrivet av jackpac:

fattar mig inte på hur dem tänker

Dom skulle kunna vara inne på att dom har en studio vars produkter inte säljer som förväntat.

1
Skriv svar