Releasedatum för Warhammer Online

Robot
Medlem
Releasedatum för Warhammer Online

Crap "Tipsade" ju precis, och när den laddade om nyhetssidan så stod detta redan uppe.

Medlem

Sweet!

Framförallt najs att det släpps över hela världen samtidigt och att det inte kostar skjortan.

Här ska hamras!


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem

Fett!


signatur

tjenare!

Medlem

fint
Är på semester då

Medlem

Fyller år då, coolt va?!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Härligt att det äntligen blev officiellt.

Jag ska köpa ett halvår direkt, finns ingen anledning att inte göra det.

Nu väntar jag bara på att NDA:n ska lyftas så att jag kan börja svara på er betalösa stackares frågor.

Är det någon som har en särskild fråga de vill ha svar på går det bra att skicka ett meddelande redan nu.

Inaktiv

Enormt besviken på spelet.
Jag hade stora förhoppningar när paul Barnett började tjoa om alla coola grejjer som skulle implementeras. Men nu...
- Kantig grafik
- Utlovade features skärs bort eller nerfas totalt,
- enformig combat
- klasser skärs bort
- hela städer försvinner (!!!)
- RvR kommer endast kretsa kring Chaos och Empire.

Nä, inte för mig längre.
Gör om gör rätt...


signatur

Cordão de Ouro - [http://www.cordaodeouro.se]

Inaktiv

WOHO, undrar när open beta kommer...

Medlem

Hmmm.... säger jag som är betatestare. Utan att säga för mycket.

Medlem

Inga problem alls, säger jag som är betatestare.

Medlem

Tycker ett spel ska vara gratis att spela när man väl köpt det. De kan väl lägga till lite på inköpspriset istället för månadskostnad.

Inaktiv
Skrivet av liath:

Hmmm.... säger jag som är betatestare. Utan att säga för mycket.

Skrivet av HoloDuke:

Inga problem alls, säger jag som är betatestare.

Massor med issues, säger jag som är betatestare.


signatur

Cordão de Ouro - [http://www.cordaodeouro.se]

Medlem

ser ut som ett nytt World of warcraft enligt mig...
(dock coolare pågrund av Warhammer )

men men, inget mer MMO för min del. - räcker med AoC i så fall.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av RAGE77:
Skrivet av liath:

Hmmm.... säger jag som är betatestare. Utan att säga för mycket.

Skrivet av HoloDuke:

Inga problem alls, säger jag som är betatestare.

Massor med issues, säger jag som är betatestare.

^- som är, om vi kollar tillbaka i tiden, rätt vanligt hos MMOs.

Medlem

Jaha, ser väl ut som att WotLK blir det stora hoppet för MMO's i år, för betan är tragiskt dålig atm.

soi
Medlem

Jävlar va gött gubbar!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av RAGE77:
Skrivet av liath:

Hmmm.... säger jag som är betatestare. Utan att säga för mycket.

Skrivet av HoloDuke:

Inga problem alls, säger jag som är betatestare.

Massor med issues, säger jag som är betatestare.

^- som är, om vi kollar tillbaka i tiden, rätt vanligt hos MMOs.

Ja, dock tycker man att utvecklare borde lära sig någon gång...

Medlem
Skrivet av HoloDuke:

Inga problem alls, säger jag som är betatestare.

Och som betatestare kan jag inget annat än hålla med. WAR betan är ljusår mycket bättre än vad AOC betan var.


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem

Age of conan om igen..
Floppen.

Medlem

Kan aldrig tänka mig att spela ett mmo med det gammla stridssystemet.....bara testat det äldre mmon....men AoC *drool*

Medlem
Skrivet av RAGE77:
Skrivet av liath:

Hmmm.... säger jag som är betatestare. Utan att säga för mycket.

Skrivet av HoloDuke:

Inga problem alls, säger jag som är betatestare.

Massor med issues, säger jag som är betatestare.

det blir nog bra, säger jag som inte är betatestare


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Helt okej, men mycket buggar i betan.


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Inaktiv

Har då bara hört rykten från folk som säger sig vara i beta att WAR är en WoW klon i nästan varenda aspekt av spelet. Låter inte alltför intressant, får se när spelet släppts.

Medlem

Openbeta om 1-2 veckor då?


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Inaktiv

Wow kommer ändå ligga på toppen några år till!

Men tror att brosan ska skaffa detta så det bli väl att logga in när han jobbar och lira lite och testa

Inaktiv

*gäspar*...Ännu ett MMO och dyrt, dålig kombination.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Zzzzzzz...... lär ju vara samma skräp som AoC och LOTRO. WoW sitter med ett sånt försprång att allt annat blir ganska patetiskt i jämförelse, både innehållsmässigt och balans/spelmässigt.


signatur
Medlem

Jag är inte heller så där vansinnigt inspirerad längre. Betan kändes betydligt mer spännande och inspirerad i höstas än den har gjort på sistone. Det var lite mer skaparglädje då vilket märktes både i spelet och på betaforumet. Nu är det betydligt mer dämpat. Men det kanske bara är jag som har fått för mig det hehe.

Jag har förbokat collector's edition men jag vetefan om jag kommer köra när gratis-månaden är slut.


signatur
Medlem
Skrivet av robineng:

Har då bara hört rykten från folk som säger sig vara i beta att WAR är en WoW klon i nästan varenda aspekt av spelet.

"säger sig vara" ...

Tror nog att precis det är problemet. Folk utger sig för så mycket, och säger man att Warhammer är en klon av WoW är man allt utom en beta testare. Likheterna som finns är UI och grafik med låga hårdvarukrav.

Warhammer är ett RvR (Realm vs Realm) spel. Allt du gör påverkar inte bara dig själv, utan din eventuella guild och faktiskt hela realmen. Det är ett dynamiskt spel, medans PvP i WoW är statisk och påverkar inget i spelet utom din egen honor och i förlängningen ny gear.

Alla som jämför WoW med Warhammer borde verkligen läsa på lite innan de visar sin okunnighet här på forumen.

Har själv spelat 3.5 år i WoW och upplevt allt som finns att uppleva. Tyvärr blir WotLK i stort sett bara en upprepning av vad som redan finns i spelet, om än i en ny kostym. Den nya PvP zonen kommer att bli obsolet när folk inser att belöningarna är statiska och inte kommer att uppgraderas per säsong. Mao, kommer det att bli som Halaa, ganska meningslöst i längden. Det är och förblir ett PvE spel, och det är också där WoW är som bäst, i instanserna.

För egen del är det PvP som gäller, och jag kommer inte att gå tillbaka. Det blir Warhammer för hela slanten i höst, sen får vi se när Aion och Spellborn kommer ut.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

123
Skriv svar