Releasedatum för Warhammer Online

Medlem
Skrivet av Toro:
Skrivet av liath:

Att inte arena finns i Warhammer tycker jag är tråkigt. Arena är faktiskt riktigt skoj och det hade varit en skön omväxling kontro zergandet som kommer att uppstå i world pvp.

Kommer väl fortfarande att finnas instansierad PvP i WAR? Scenarios och liknande.

Bgs kommer att finnas ja, men kan det ändå vara väldigt många spelare inne. Jag är tveksom om det finns en motsvarighet till WoWs arena i Warhammer där man möts tex 5vs5 osv. Campagins i Warhammer är ju ännu inte inlagt men jag vet inte vad som kommer att finnas i det.

Medlem
Skrivet av liath:
Skrivet av Toro:
Skrivet av liath:

Att inte arena finns i Warhammer tycker jag är tråkigt. Arena är faktiskt riktigt skoj och det hade varit en skön omväxling kontro zergandet som kommer att uppstå i world pvp.

Kommer väl fortfarande att finnas instansierad PvP i WAR? Scenarios och liknande.

Bgs kommer att finnas ja, men kan det ändå vara väldigt många spelare inne. Jag är tveksom om det finns en motsvarighet till WoWs arena i Warhammer där man möts tex 5vs5 osv. Campagins i Warhammer är ju ännu inte inlagt men jag vet inte vad som kommer att finnas i det.

12vs12 är ju ganska nära arenans 5vs5. Inte många nog för att kunna kallas en zerg direkt.
Jag tyckte 8vs8 i DAOC var fantastiskt roligt, spelade aldrig arena i WoW så kan inte kommentera det.


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem
Skrivet av Toro:
Skrivet av liath:
Skrivet av Toro:
Skrivet av liath:

Att inte arena finns i Warhammer tycker jag är tråkigt. Arena är faktiskt riktigt skoj och det hade varit en skön omväxling kontro zergandet som kommer att uppstå i world pvp.

Kommer väl fortfarande att finnas instansierad PvP i WAR? Scenarios och liknande.

Bgs kommer att finnas ja, men kan det ändå vara väldigt många spelare inne. Jag är tveksom om det finns en motsvarighet till WoWs arena i Warhammer där man möts tex 5vs5 osv. Campagins i Warhammer är ju ännu inte inlagt men jag vet inte vad som kommer att finnas i det.

12vs12 är ju ganska nära arenans 5vs5. Inte många nog för att kunna kallas en zerg direkt.
Jag tyckte 8vs8 i DAOC var fantastiskt roligt, spelade aldrig arena i WoW så kan inte kommentera det.

Isåfall tycker jag att dom hade kunnat begränsa det så att man iallafall slåss en grupp mot en annan full grupp. På så sätt kan man bygga ett team med samma spelare, precis som arena i wow. Det är den biten jag kommer att sakna.

Medlem

Har redan förbokat ett exemplar. Ser verkligen fram emot det, även om jag inte är helt säker om jag kommer att fortsätta att spela efter gratismånaden tar slut.

123
Skriv svar