Inget Left 4 Dead till PS3

Robot
Medlem
Inget Left 4 Dead till PS3

haha!,osis för ps3 ägarna,,men men dom är väl inte överraskade,jag vet iaf inte många bra/intressanta spel som släppts till den maskinen ännu,,,killzone2 vill man ju dock ha men annars är det ett STORT NEJ till ps3 tycker jag

Inaktiv

Har sony något som verkar intressant som kommer? FF XIII Versus verkar väl iofs hett men annat än det ser jag inga heta titlar. Snälla nämn inte Killzone 2... Vi vet alla att det blir medel bra som bäst.

Inaktiv

synd för ps3 ägarna. tur att man inhandlade ett xbox 360, då det käns som att det kommer fler lovande spel framöver till xboxet!

Medlem

Frågan är vem som bryr sig? Spelet i sig lär verkar ju bli rätt mediokert och sen att köpa det till xbox skulle ju inte göra det bättre.

Medlem

Dom flesta kommer ändå köpa det till PC.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Konstiga är att det alltid är fler Xbox fanboys som kommenterar PS3 artiklar än vad det är PS3 ägare.

Medlem

Man kan ju inte bara väga in spel idag när man väljer konsol, inte jag i alla fall. Bara den saken att man säkert får pynta 2500 riskdaler för en blu-ray spelare som säkert inte ens har BD Live är ju värt att ha i åtanke.

Inaktiv
Skrivet av Prehn:

Konstiga är att det alltid är fler Xbox fanboys som kommenterar PS3 artiklar än vad det är PS3 ägare.

Är det för att artiklarna riktade till PS3 ofta har negativt laddat innehåll från början?


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Hyrde rykten om att EA tänkte konvertera L4D själva och med tanke på deras andra lyckade konverteringar av spel.
Så vill jag nog helst att det inte kommer alls till PS3.

Tycker fortfarande FPS gör sig bäst med mus/tangentbord. Vilket skumt nog få spel stödjer till konsol.
Kom igen, både Ps3 och Xbox360 har ju usb.
Hur jävla svårt kan det vara igentligen.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

baah va trist... ajaa får bli till PC ist då.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Cane:

Frågan är vem som bryr sig? Spelet i sig lär verkar ju bli rätt mediokert och sen att köpa det till xbox skulle ju inte göra det bättre.

Mediokert?! Nu får du gärna utveckla lite Ett sånt här spel har man ju väntat på i många år nu sen Sven-coop tiderna. Sjukt att det inte har kommit något liknande förr, då jag kan tänka mig att det ligger mycket pengar i konceptet.

Inaktiv
Medlem

Hackar man ner på ett spel bara för det inte kommer till en viss maskin så ska man nog se över sin fanboi-mätare...

Hur som helst, konstigt att dom inte gör en PS3 version. Orange Box kördes ju på burken och så stor skillnad har kan det väl knappast vara på L4D.

Vad BRA !

Hoppas nu att sony får till lite intresanta exlusiva Ps3 titlar .

Då kanske jag köper en sådan .

Så länge spelen finns till Xboxen kör jag dem på den . Jag köpte xbox för att den var den billigare av de två när det var dax...

Båda maskinerna är dock bra spelmaskiner

- spela dem bra titlarna som kommer till din maskin och var GLAD
-samt gläds när dem som har den andra maskinen får spel dem kan ha glädje av ....

Sluta babbla hit och dit vilken som är bäst ....

Jävligt pointless om ni frågar mig ... och en aning tröttsamt att läsa.


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Skrivet av Earth and Wind:

Vad BRA !

Hoppas nu att sony får till lite intresanta exlusiva Ps3 titlar .

Då kanske jag köper en sådan .

Så länge spelen finns till Xboxen kör jag dem på den . Jag köpte xbox för att den var den billigare av de två när det var dax...

Båda maskinerna är dock bra spelmaskiner

- spela dem bra titlarna som kommer till din maskin och var GLAD
-samt gläds när dem som har den andra maskinen får spel dem kan ha glädje av ....

Sluta babbla hit och dit vilken som är bäst ....

Jävligt pointless om ni frågar mig ... och en aning tröttsamt att läsa.

Har inte sett någon som babblar om vilken som är bäst, nu blev det visst du. Tråkigt att förstöra freden för en gångs skull.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av F3D:

left 4 what?

no thanks

för lite småbarn med för stora tuttar att wanka till?

:B

Inaktiv

Left 4 Dead passar inte heller via Xbox 360. Fast är det någon som vet om man ska kunna lira via Xbox live på konsolen och kunna lira med dom som lirar på Pc:n?

Medlem
Skrivet av showerguy:

Left 4 Dead passar inte heller via Xbox 360. Fast är det någon som vet om man ska kunna lira via Xbox live på konsolen och kunna lira med dom som lirar på Pc:n?

Nej, det kommer man inte kunna.

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Hyrde rykten om att EA tänkte konvertera L4D själva ...

Vad kostar det att hyra ett rykte nuförtiden? (sorry, kunde inte låta bli)

Skrivet av Ctrl:

Tycker fortfarande FPS gör sig bäst med mus/tangentbord. Vilket skumt nog få spel stödjer till konsol.
Kom igen, både Ps3 och Xbox360 har ju usb.
Hur jävla svårt kan det vara igentligen.

Nog är det skumt alltid. Nu när konsollerna har uttag för t-bord/mus är det konstigt att inte fler utnyttjar möjligheten.

Medlem

Det blir lätt detta till PC, spelet kommer fokusera på onlinespel och jag stör mig alltid på de få "filters" man får när man letar efter servrar, t.ex. Battlefield BC, liksom ge oss en serverlista för i h*lvete.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Earth and Wind:

Vad BRA !

Hoppas nu att sony får till lite intresanta exlusiva Ps3 titlar .

Då kanske jag köper en sådan .

Så länge spelen finns till Xboxen kör jag dem på den . Jag köpte xbox för att den var den billigare av de två när det var dax...

Båda maskinerna är dock bra spelmaskiner

- spela dem bra titlarna som kommer till din maskin och var GLAD
-samt gläds när dem som har den andra maskinen får spel dem kan ha glädje av ....

Sluta babbla hit och dit vilken som är bäst ....

Jävligt pointless om ni frågar mig ... och en aning tröttsamt att läsa.

Har inte sett någon som babblar om vilken som är bäst, nu blev det visst du. Tråkigt att förstöra freden för en gångs skull.

"nu blev det visst du " ?? läs om läs rätt

citerar mig själv "Båda maskinerna är dock bra spelmaskiner :D"


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Har ändå tänkt skaffa de till PC, men de är synd att Valve ska vara en 360-fanboy, eller så beror de kanske på att dom saknar kunskapen att kunna utveckla till PS3, eller att Source funkar väldigt dåligt på PS3 då de är baserat på DirectX?

Inaktiv

Kanske lika bra attt det inte blev av då HL2 inte direkt var någon höjdare på PS3.. (konverteringsmässgt)

Medlem

Lär inte ändra något för min del, införskaffar Left 4 Dead via Steam.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av anon_38597:

Har sony något som verkar intressant som kommer? FF XIII Versus verkar väl iofs hett men annat än det ser jag inga heta titlar. Snälla nämn inte Killzone 2... Vi vet alla att det blir medel bra som bäst.

Gosse vad du babblar i nattmössan, ska jag verkligen behöva lista upp vad som kommer i höst samt det som redan har släppts?

Dessutom finns det en mängd multiplattformspel som kommer i höst och då spelar man hellre på en maskin som är tyst, går inte sönder och gratis online. men men, var och en föredrar olika saker men jag väljer Quality före Quantity.

On Topic: EA kommer garanterat att porta Left 4 dead till PS3 då de säljer mest spel till just PS3. De har själva berättat detta i deras finansiella rapport som släpptes för någon vecka sedan.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Dom kan väl inte koda till ps3 darför dom inte bryr sig.

Medlem
Medlem

left for dead är till för att spela på pc

hahahaha oooh jag vältrar mig i skadeglädje här.....wunderbar!!:up:


signatur
12
Skriv svar