Inget Left 4 Dead till PS3

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av kraaa:

Har sony något som verkar intressant som kommer? FF XIII Versus verkar väl iofs hett men annat än det ser jag inga heta titlar. Snälla nämn inte Killzone 2... Vi vet alla att det blir medel bra som bäst.

Gosse vad du babblar i nattmössan, ska jag verkligen behöva lista upp vad som kommer i höst samt det som redan har släppts?

Dessutom finns det en mängd multiplattformspel som kommer i höst och då spelar man hellre på en maskin som är tyst, går inte sönder och gratis online. men men, var och en föredrar olika saker men jag väljer Quality före Quantity.

On Topic: EA kommer garanterat att porta Left 4 dead till PS3 då de säljer mest spel till just PS3. De har själva berättat detta i deras finansiella rapport som släpptes för någon vecka sedan.

Mindre trollande tack.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Tillåt mig o fnissa elakt. Mohihihihihi
:).

Och till er andra, anledningen att det inte blir nåt till ps3 handlar inte om "fanboyism". Det är bara ett löjligt påstående. Jag tror det handlar om prioteringar på valves sida.

Inaktiv

Could'nt Care Less!!!

12
Skriv svar