Guitar Hero: Aerosmith

Medlem
Skrivet av Mahlberg:
Skrivet av rednalexia:

skulle varit bättre att släppa ett Guitar hero: Iron maiden llr metallica istället för Aerosmith. vill att dom ska släppa ett Guitar Hero: Metal

kommer i vinter

Passa er noga. Dom lär stämma varenda stackare som köper det för att deras låtar plagieras.

Blir definitivt inget Aerosmith-köp för mig. Är inget stort fan och de medföljande låtarna känns inte värt pengarna.

Medlem
Skrivet av rednalexia:

skulle varit bättre att släppa ett Guitar hero: Iron maiden llr metallica istället för Aerosmith. vill att dom ska släppa ett Guitar Hero: Metal

Guitar Hero Metallica kommer ju också

Medlem

Det största problemet är att detta anses vara ett riktigt spel. Hade man prissatt det som en expansion så hade det varit helt ok. Så länge som ingen köper detta istället för GH 3 gör man nog inte bort sig. Gillar man Aerosmith och är trött på låtarna i GH 3 så är detta ett ok köp. Fast så ska man komma ihåg att om man inte lirat GH2 får man nog roligare om man gör det först

Medlem

Vem bryr sig om ordinarie GH spelen, gör samtliga såna här expansioner till World Tour så man kan spela trummor, tänk er Metallica expansionen och trumma loss till Enter Sandman eller Master of Puppets!

Medlem

Har aldrig riktigt gillat Guitar Hero.. Kanske mest för att jag inte gillar musiken..

Inaktiv
Skrivet av Florry:
Skrivet av rednalexia:

skulle varit bättre att släppa ett Guitar hero: Iron maiden llr metallica istället för Aerosmith. vill att dom ska släppa ett Guitar Hero: Metal

Guitar Hero Metallica kommer ju också

ja tänkte mig mer att dom skulle släppt ett metallica spel nu istället för släppa Aerosmith överhuvudtaget.

Medlem
Skrivet av Jarulf:

Passa er noga. Dom lär stämma varenda stackare som köper det för att deras låtar plagieras.

Njae stämmer nog inte helt, vad jag har förstått det riktigt så skall Metallica släppa hela sitt nästa album som DLC.
Banden tjänar snart mer på att släppa till GH/RB än deras skivförsäljning. ^^

Medlem

De enda banden jag skulle köpa ett Guitar Hero-spel av är nog Metallica, Guns'n'Roses och kanske något mer band. Dock beror det såklart som alltid på vilka låtar som är med spelet och där tycker jag det genomgående varit väldigt dåligt hittills i Guitar Hero-spelen. Antar att utvecklarna stoppar med några brända popcorn i påsen för att de goda ska smaka ännu bättre, eller något i den stilen.

Frågar ni mig så borde de sälja separata låtar via PSN Store. Låt banden betala någon tjomme för utvecklingen och låt dem sedan få en del av kakan varje gång någon laddar ned låten till sin PS3:a - så man slipper lägga pengar på en hög med skit när det bara är en klick grädde med på skivan.

Friheten man hade med Frets on Fire till PC:n när det gällde låtar var ju fenomenal.


signatur
Inaktiv

Frets on fire suger.


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av darknshy:

Frets on fire suger.

"Okej" \o/


signatur
Medlem

Rätt kul spel me några sköna riff =D
(körde hos en kompis)


signatur

Rawr

Inaktiv

Missade ni denna nyhet i USA?

Guitar Hero: Aerosmith till PC/Mac
http://www.aspyr.com/software/news/93/244

Se nu till att släppa World Tour snabbt också till PC så man slipper köpa någon fånig konsol!

12
Skriv svar