Svårt att tro...

Medlem
Svårt att tro...

Det är svårt att tro att man har blivit lite av en konsolfanboi. För ca 7 månader sen så fick jag mig en Xbox 360 elite i Födelsedagspresent. Efter det har man blivit lite hatisk emot allt som har med sony att göra. Ibland känns det som det är obligatoriskt att försvara sin kära konsol, är det för att det ska kännas som man har den bästa saken? Både 360 och Ps3:an har sina för-och-nackdelar. Men för mig så väger 360:n lite mer. Är väl för att man inte direkt har hittat några intressanta exklusiva spel till Sony's BBQ-grill.

Det är ett maffiakrig där ute, 3 stora maffia bossar som vill vara störst bäst och vackrast. Dock satsar en av maffia bossarna mer på att tjäna pengar på att sälja sina saker till barn medans dom 2 andra försöker vara mer hardcore. Men vem kommer att vara kvar mot slutet? och vem kommer att ligga i fontänen i sitt eget blod. The world is yours.

En av dom bästa som tråkigt nog förlorade

#blogg

Medlem
Svårt att tro...

Jag förstår inte, vad är det för för "några intressanta exklusiva spel" som finns till Xbox 360 om jag får fråga?
Halo-serien och Gears of war 1&2 är de enda som jag kommer på som kan vara något intressant...

Jag är ingen fanboy, men alla Xboxanvändare tjatar jämt om att de har bättre spel, men vilka menar de?

Medlem

little big planet
killzone 2
valkyria chronicles
god of war
final fantasy 7 (dlc ftw)
uncharted

sen är inte xboxens spel "exklusiva" de kommer ju till pc

Medlem

Inte så konstigt att dom "exklusiva" spelen kommer till pc, då det är microsoft som ligger bakom 360:n. Men menar ur egen synvinkel att det finns mera spel som är bra till 360:n medans till Ps3:an så kommer det massa konstigheter som man undrar hur japanerna har tänkt när dom skapade spelen

1
Skriv svar