Burnout Paradis-patch på ingång

Robot
Medlem
Burnout Paradis-patch på ingång

Hmm.. Jag funderar på att skaffa detta spel, hur är det att spela online? Demot varkade ganska tråkigt, mest åka runt i hög fart och hoppa på hopp eller köra in i en vägg för att se de coola animationerna när bilen går sönder.. Är det samma sak i riktiga spelet?

Medlem

@Frisky ; jag tänkte köpa det för att köra det online dock så fick jag inte det pgr av att jag var icke myndig och mitt xbox live konto stog på mig och då satte EAs policy stopp för mig att kunna köra online ; det var fixat i FIFA 08 så att man skulle skicka ett mejl till sina vårdnadshavare om man har godkännande att lira online ; men om det är fixat till Burnout vet jag inte (sen vet jag ju inte heller om du är under 18). Så om det är kul kan jag inte svara på.

Medlem

När kommer det till pc då?

Inaktiv
Skrivet av Frisky:

Hmm.. Jag funderar på att skaffa detta spel, hur är det att spela online? Demot varkade ganska tråkigt, mest åka runt i hög fart och hoppa på hopp eller köra in i en vägg för att se de coola animationerna när bilen går sönder.. Är det samma sak i riktiga spelet?

Jag kan säga att det är kul att köra det här spelet online. Jag har inte testat de nya onlinelägena än (har ju funnits på ps3 ett tag), men att köra race är riktigt kul det kunde man i demot också, men man kör runt fritt tills racet startar. Det är den som startat spelet (har jag för mig) som bestämmer när det finns tillräckligt mkt spelare för att starta ett race.

Inaktiv
Skrivet av SkyFly:

@Frisky ; jag tänkte köpa det för att köra det online dock så fick jag inte det pgr av att jag var icke myndig och mitt xbox live konto stog på mig och då satte EAs policy stopp för mig att kunna köra online ; det var fixat i FIFA 08 så att man skulle skicka ett mejl till sina vårdnadshavare om man har godkännande att lira online ; men om det är fixat till Burnout vet jag inte (sen vet jag ju inte heller om du är under 18). Så om det är kul kan jag inte svara på.

Någonsin testat att gå in i konsollens inställningar för att göra så att man ändå får spela alla spel? Jag gjorde misstaget att skriva mitt konto på mig men man kan stänga ner dessa föräldraskydd ändå.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Gött! - Patchen finns nu på PSN


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar