Xbox-utvecklare mördad

Robot
Medlem
Xbox-utvecklare mördad

R.I.P

Medlem

aw, tråkigt.
RIP


signatur

I'm a snake, follow me!

MFC
Medlem

WTF.. det landet är inavel med deras vapenlagar..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Okej... Hennes man arbetade säkert för Sony eller Nintendo och såg att Microsoft var på den vinnande sidan och var tvungen att göra något.

Nej, men... R.I.P Melissa Batten!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Ehm.. Jaha? Denna nyheten känns rätt random.

Medlem
Skrivet av raslon:

Ehm.. Jaha? Denna nyheten känns rätt random.

nåt sånt..

Medlem
Medlem
Medlem

Sjuka jävlar därborta alltså

Medlem

Skulle ju vara intressant om det fanns ett "motiv".
Känns bara random som det står nu...

Men vila i frid.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Ush, hemskt hoppas inte hon var någon nyckelperson vad gäller utväcklandet av halo och gears of war, vi vill gärna ha fler såna spel.
R.I.P Melissa

Medlem

Synd på en så söt tjej *suckar*
Ju vackrare en tjej är, desto mer fucked up boyfriend hittar de *LOL*

Och vad tusan är poängen med att mörda henne, sen ta sitt eget liv? Jag menar, fucking waste, han hade väl kunnat skjutit sig själv först istället.
Bodde jag i närheten av hans grav skulle jag ställa mig och pissa på den *mummlar*

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Okej... Hennes man arbetade säkert för Sony eller Nintendo och såg att Microsoft var på den vinnande sidan och var tvungen att göra något.

Enligt Kotaku hade pojkvännen också jobbat på Microsoft och jobbade på Wizard of the Coast

Skrivet av ForrestFox:

Synd på en så söt tjej *suckar*
Ju vackrare en tjej är, desto mer fucked up boyfriend hittar de *LOL*

*Orgel börjar spela och Frank Sinatra börja sjunga*
Thats life....

Men detta var lite annorlunda nyhet, jag gick direkt till aftonbladet.se för att se om dom börjat skylla på spel redan

Vila i frid


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

trist, hoppas inte spelutvecklandet kommer i dålig dager bara

Medlem

Tragiskt då sådant händer. R.I.P


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Vaddå "Vila i frid" tror ni att nån bulldozer kommer plöjja upp kyrkogården eller ?


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

tragiskt: ja, rör det mig: nej, oväntat i ett land där vem som helst kan köpa ett vapen bara dom har pengar: nej


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Tänkt att man ska bry sig eller? Folk dör varje dag och nog fan bryr vi oss inte om det, ska vi bry oss bara för att hon hade jobbat på halo 3 och GoW? Nej tror inte det. Visst synd hon blev mördad men hon var knappast den enda på planeten som blev mördad den dagen.

Inaktiv

Det där är jävligt synd :/, RIP.

Men iaf nu kommer dem säkert skylla på våldsamma spel...

Medlem

No offence, men så ni har tid att skriva en sån här nyhet men inte andra med t ex patchar eller expansioner? ( syftar på denna tråden )

Hur som helst, trist.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Medlem

R.I.P


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Cane:

Tänkt att man ska bry sig eller? Folk dör varje dag och nog fan bryr vi oss inte om det, ska vi bry oss bara för att hon hade jobbat på halo 3 och GoW? Nej tror inte det. Visst synd hon blev mördad men hon var knappast den enda på planeten som blev mördad den dagen.

Klart som fan att man gör.

Jag bryr mig om att folk dör varje dag, jag bryr mig om svälten jag bryr mig om allt lidande men jag kan inte gå runt o svära varje minut för det.

Tragiskt är det , och kunde jag göra något åt det skulle jag , kanske därför jag funterar på Utlandstjänst eller något efter lumpen så man bidragigt med nåt.

Självklart uppmärksams det när kända personer dör efter som dem är mer kända , men är dem mer värda eller mer synd om dem för att dem var kända? nej självklart inte men man kan ju passa på och lägga in ett RIP när sånt här dras upp i Media.

R.I.P

Medlem

R.I.P


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Man blir bara irriterad när man läser sånt här, så onödigt.

R.I.P

Medlem

Alltid tråkigt när oskyldiga blir mördad, vi lever i en galen värld

R.I.P.

Medlem

Blir nog flera gäng med gamers som kommer att pissa på mördarens gravsten framöver

Medlem

Jobbade hon som QA eller?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Tragiskt. Vila i frid Melissa.

123
Skriv svar