Nu vet jag hur Nintedo 64-ungen kände sig.

Inaktiv
Nu vet jag hur Nintedo 64-ungen kände sig.

"It's the best day ever"

#blogg

Inaktiv
Nu vet jag hur Nintedo 64-ungen kände sig.

Såg att PSN-loggan fanns på framsidan, men Bayonetta har väl inget onlineläge? Eller är det bara typ leaderboards?


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

Nintendo 64!!! Haha, ser nice ut. Bayonetta är ett sånt spel som jag kommer plocka på mig när jag hittar det i en reakorg någonstans. Värt att spela, men inte värt fullpris.

Inaktiv

Notering: Inget spel är värt dagens "fullpris".


signatur

Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag; tror jag

Inaktiv

Fullpris i dag är väl ändå mycket mindre än tidigare? Jag menar, ett uselt N64-spel för 800 spänn?

Medlem
Skrivet av Nullify:

Fullpris i dag är väl ändå mycket mindre än tidigare? Jag menar, ett uselt N64-spel för 800 spänn?

Those were the days! När man inte kunde ta reda på något speciellt om ett spel, utan istället fick köpa grisen i säcken och hoppas på det bästa.

Inaktiv

Mitt ex. borde ramla ner vilken dag som helst.


signatur

"Building the Future and keeping the Past alive is one and the same thing"

Väntar på bonusen som US/Europa får för att de väntar och inte importerar


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

Medlem

Vad är bonusen då?

Inaktiv

@Kullberg: Jupp, leaderboards.

@Overlord Zetta & ThomasT: Tror inte det kommer någon bonus. För kort mellan släppen. Inte som med BlazeBlue där Europa får Continum Shift istället för orginalet.

Föresten gällande dagens svenska fullpris på 599:- så tycker jag det är okej. Inte bra, men okej. Det beror ju lite på att den svenska kronan är så svag.

Bayonetta importerat (i spelet finns engelsk text+tal) kostade 613:- med frakt föresten. Det kändes ganska värt kan jag tala om.

Står inte vad det är för bonus, bara att det medkommer pre-order bonus.

Ska man snacka släpp McBadger så borde de släppa det genast med tanke på att hela spelet är redan på Engelska...


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

1
Skriv svar