Bilder och film från LotRO: Mines of Moria

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Orkad bara spela till lvl 15.

Level 15..?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Vilken lvl e ni på lotro jag själv e 30 ? Men ni som ej kör det börja med det .. Det e bara bäst . Jag Älskar allt med det för utom musiken lite jag vet att spelet utspelar sej från bökerna men jag hadde gillat om dom hadde film musiken MEn 9/10 från mig ..

Medlem

Jag har tre lvl 50 (minstrel som main, hunter samt champion) och en LM på lvl 20. Riktigt skojjigt fortfarande, synd att man inte har lika mkt tid att spela längre.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Ok najs 3 50s ... serv ?

Medlem

server: [EN]Eldar

// edit

Skicka PM för namn på charsen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Riktigt fint MMO... körde betan men fick lite avsmak. Kändes för lätt på något sätt, men det var bara jag som inte gav spelet tid. Efter alla förbättringar som kommit efteråt så är LOTRO ett riktigt kap.

Ser fram emot att få prova de två nya klasserna; Warden och Rune-keeper.
Warden ska vara en form av "tank", åt det smidiga alv-hållet. Inspiration är hämtat ifrån Haldir.
Rune-keeper hämtar inspiration från Galadriel. Det som folk har varit rädda för här är att Rune-keeper ska förstöra hur vi ser magi i spelet.
Magi i Lord of the Rings har aldrig varit flashigt, utan lite mer diskret och mystiskt. Det har man alltså försökt att hålla sig till även i spelet. Men jag tror att även Rune-keeper håller sig till Tolkiens lore.

En liten FAQ om nya tillägget:
http://www.lotro-europe.com/minesofmoria/faq.php

Inaktiv

jag kör på eldar med

Inaktiv

http://www.freewebs.com/viko95/ Gå in där ett svenskt lotro forum.:heart:

Medlem

ja provade lotro demot...rörelsen på mobsen var ju skitdåliga :S + hitta inte en enda jävel som spelade...helt öde

12
Skriv svar