Too Human har gått guld

Robot
Medlem
Too Human har gått guld

Hur är demot då? För ni som har testat.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Konstigt.. jag har endast hört talas om det här spelet under senaste året eller så.

Inaktiv
Skrivet av SuperTank:

Hur är demot då? För ni som har testat.

Jag tyckte att det var rätt underhållande. Hoppas dock att de har finslipat spelet lite.


signatur

War never changes.

Medlem

har provat demot på 360 , helt ok , inte riktigt min typ av spel , men det var hyffsat kul , och jag gick inte in så djupt på fightingen som man skulle kunnat , fanns ganska många combos man kunde göra ( ja nöjde mig i princip med att kötta igenom alla gubbar med standard slaget )

Edit : 10 år , jasså

säger som ovan , fick bara höra tal om spelet 1-2 år sedan
hoppas folk köper det

Medlem

Någon som vet hur många gånger dom har börjat om utvecklingen?

Medlem

Spelet har så mycket potential, tyvärr drar det usla kontrollschemat ner betyget ganska så rejält. Jag hoppar verkligen dom har lyssnat på kritiken från demo spelarna och hunnit ändra kontrollsystemet tillräckligt så det inte suger totalt. Har dom gjort det så lär jag köpa spelet, har dom inte gjort det så blir det tyvärr inget köp för min del så jag får väl vänta på fz´s recension och se.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ännu ett hack n' slash av att döma efter det lilla jag spelade.

Medlem

Spelet verkade bra tills man fick "spela", kontrollerna var/är totalt värdelösa och jag hoppas att dom ändrat dem.

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Hur är demot då? För ni som har testat.

Jag tyckte det var ett mysigt RPG spel:)
Skönt o typ mosa alla små monster som kommer fram här o var:D Men jag spelade faktiskt demot i 2 TIMMAR!:P
Jag ska alltid leta efter alla olika sorters saker och kolla vilka saker som är bäst, ahh ljuv känsla av RPGs.
Blir nog ett lätt köp!


signatur

Wai

Medlem

Demot var ingen höjdare direkt enligt mitt tycke. Spelvärlden tycks vara delad i Too Human-frågan, vissa älskar det medan andra hatar det. =P

Medlem

Må ta och fixa ner demot, men har inga direkt stora förhoppningar på spelet.

Medlem

Taskiga kamerakontroller drar ner helhetsintrycket, annars var det ett solitt HacknSlash. Blir ett köp för min del. Att det sedan finns CooP gör inte saken sämre.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Jag tycker stilen på spelet och världen är intressant, så även första spelet inte lyckas hoppas jag att uppföljarna gör. För konceptet är för bra i mitt tycke för att skrotas.

Medlem

Tyckte demot var underhållande, kontrollen var väl inte perfekt och jag hoppas de fixar det, men blir ett köp då det känns som ett spel som kommer bjuda på många timmars underhållning.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Jag tycker huvudfiguren ser ut som om han va konstant bajsnödig ?

"Hmmm.. törs jag göra den här moven juts nu...?"

Är det bara jag ?
Kanske dags att gå...


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem

Japp, klart positivt! Håller med om att kontrollerna sög i början. Blev inte klok på kameran heller, men gav spelet en rejäl chans... Och faktiskt, efter drygt 2 timmar lossnade det och Kontrollerna började sitta. Sköna combos och skills, equipment, blueprints, osv känns helt rätt. Det här blir kalas!

Medlem

Lär väl köpa det... på rea

Demot är faktiskt grymt cool
Fast kameran suger rumpa xD

Inaktiv

10 år ja... men det är ju knappast 10 år "effektiv tid". xD

Inaktiv

Självklart köp för mig. Hade inga problem med kameran, men det är smaksak.

1
Skriv svar