Wii-skräckis på gång

Robot
MFC
Medlem
Wii-skräckis på gång

hm, man vågar inte ens gissa vart detta leder till.. men oddsen att spelet suger är låga.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Man kan ju alltid hoppas att de blir bra

Medlem

Låter väl intressant. Fast innan man sett nåt av själva spelet är det svårt att säga bu eller bä.

Svårt att säga något, men spel som utspelas under 80-talet känns ovanligt. Pluspoäng, även om jag vet att det inte spelar någon som helst roll i praktiken. Himalaya är också en trevlig plats att försätta något i imo.

Spelmekaniken de pratar om... ja, låter bra och dåligt på olika sätt. Får se hur det artar sig, men just nu är jag intresserad. Kanske för att allt tredjepartsstöd som faktiskt är lite vuxet och "seriöst" känns fräscht till Wii nu.

Project Zero lär dessvärre vinna, frågan är bara om man kommer våga spela det.

Medlem

Kom igen, ge mig lite roliga titlar till Wii!

Medlem

är unikt iallafall, bara att hoppas att de lyckas med det

Medlem

"...att stridssystemet utnyttjar Wiis kontrollmöjligheter till fullo."
Är för mig inte längre en god nyhet.
Jag tycker viftandet framför tvn lätt går till överdrift och snabbt blir gammalt.

Inte helt omöjligt att jag bara lessnat på Wii'n.
Men ibland känns det som ett billigt knep att sälja.

Medlem

Ja jag vet inte jag... håller med om att viftandet blir jobbigt i längden och hoppas att dom lägger in en dubbelstyrning så att man har flera styrsätt att välja på...

Sen är det ju lite ruttet att det nu kommer ännu en grej att koppla på den där wii-moten... jag menar.. är inte en extra kontroll dyr ändå nu med 7-800 kr.. blir det då t ex ett krav att man måste ha t ex den för att kunna spela..

Wii må vara den billigaste konsolen... men den är fan dyr i drift ändå med sina tillbehör tycker då jag... ska man kunna spela 4 på Raving Rabbits 3 t ex...huvva... 4 kontroller tillbehör vad dom nu heter... en FIT bräda och spelet i sig.... plus att man har lagt ut 2100 bara på 3 extra kontroller redan...

"OO herregud fick just ångest på hur mycket jag har lagt ut på den där WII som man spelar några timmar då och då med.. Plötsligt känns PS3 hemskt billig...:-)"


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Hehe, håller med dig Kangas. Wii konsolen är i längden den dyraste konsolen på marknaden, det är bara att den säljs i "lite" förpackning så man blir lurad att tro att den är billigare än de andra konsolerna

Det här spelet hoppas jag på, jag är inte för familjespel utan kör endast "hardcore" spel som det kallas, och wii har verkligen inte varit snäll mot oss hardcore spelare.

(Måtte de inte fucka upp spelet med att man måste välja sin wii-avatar att springa runt med, förstöra illusionen med allt för mycket nunchuckaviftande och ful grafik där monstren ser ut som byggklossar pga av allt för stora pixlar. Ingen är rädd för byggklossar nuförtiden)

Medlem

Coolt, verkar skoj

Medlem
Medlem

coolt - får skaffa mig ett Wii en gång i tiden

(har Wii HDMI utag?


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

rolle90: Nej, men komponentsladd finns och Wii'n klarar 480p.

Medlem

Låter som Alone In The Dark möter 80talet och ett isberg.
Kan vara intressant, kan bli en katastrof.

Inaktiv

Verkar bli tufft... Munkarna på bildenra ser läskiga ut O_O


signatur

a"C"RED -

Medlem

"stridssystemet utnyttjar Wiis kontrollmöjligheter till fullo"

hoppas det är en wiimotion plus man använder

Medlem

Haha nä det går ju inte att göra ett läskigt spel på Wii:n heller! Om man inte tycker att rosa fluffiga får och nallar är superläskiga! Jag blir skraj bara jag tänker på potentialen hos det här spelet.. :evil:

Medlem

verkar rätt intressant.

Medlem

Teckningarna ser iaf bra ut

Medlem

Av någon anledning har jag svårt att se folk spela skräckspel på en Wii o.o

1
Skriv svar