FZ:s och Grins biokväll avklarad

Robot
Medlem
FZ:s och Grins biokväll avklarad

ge oss review av filmen!

Medlem

Vad tyckte ni som såg den då?
var den värd och se ?

Medlem

Bra action men storyn är lite sådär


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Betydligt bättre än vad jag hade förväntat mig av trailersarna. Rolig och actionfylld, så det ska bli intressant att se hur Wanted-spelet blir. Synd bara att man inte fick tag på några GRIN-strumpor :/

Inaktiv

ena halvan asfet.
sen går det nerför!

kortkort recension från min sida, men inte så pigg hittils!


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Känns lite som att filmen försökte vara för många olika saker eller hur man nu ska säga, men måste säga att jag gillade slutet trots att jag inte brukar gilla

shootout ala Matrix style


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

helt ok! ångrar inte att jag gick


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem

Det var en jävligt bra film IMO, men visst.Det kändes som dom glömde lite saker här och där pågrund av plot twists. Men annars var det en gammal go action film, sån här action kick har man inte fått sedan Matrix tiden. Vill påpeka att det var kul hur PCG Tompa och John satte sig mitt framför mig och min polare

Medlem

bra att FZ säger till innan


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Redaktör

Rätt okej actionfilm. Snygg, humoristisk, lite för mycket av det goda ibland, kvasifilosofisk, en del Matrix-vibbar.

Skrivet av Hero_Swe:

Vill påpeka att det var kul hur PCG Tompa och John satte sig mitt framför mig och min polare

Var det NI som loskade popcorn på oss hela tiden? Det här blir forumban! (Ni skulle ha hälsat).

Skrivet av simulacra:

bra att FZ säger till innan

[n=26531 Ja, visst är det?]


signatur
Inaktiv

inga bilder? värdelös nyhet...

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Vill påpeka att det var kul hur PCG Tompa och John satte sig mitt framför mig och min polare

Skrivet av Tompa:

Var det NI som loskade popcorn på oss hela tiden? Det här blir forumban! (Ni skulle ha hälsat).

va? nej, vi köpte inga popcorn. gillar inte att bli törstig när man är på bio, men du har rätt. Skulle ha sagt något.

Inaktiv

Jag tycker den var rikskass. Storyn var lite nytänkade men räckte inte hela vägen. Helhetsintrycket var att filmen är ett halvtaffligt försök till matrixklon med bristande kopplingar mellan eventen i filmen, samt att det kändes som filmen bara drogs ut i väntan på slutet. Slutet kunde lika gärna ha kommit 20 minuter in i filmen utan att påverka handligen. Pga sjyssta effekter och de goda skådespelarinsatserna kan jag sträcka mig till 2 av 5 toasters, men då är jag snäll.
Morgan Freemans definitivt sämsta film genom tiderna.

Medlem

^ Bah, wall of text

Medlem

Måste säga att filmen va ingen höjjdare, men det var många fina damer där iaf

Medlem

Tycker den var underhållande o ett trevligt initiativ av FZ/PC Gamer/Grin


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem
Skrivet av Oneone:

Måste säga att filmen va ingen höjjdare, men va va många fina damer där iaf

Tänker du på Wesleys kontorschef då eller?


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Filmen var väl helt ok och underhållande action, men skulle aldrig betala för en resa till Stockholm bara för att se filmen. Så bra var den inte.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av DonGrif:
Skrivet av Oneone:

Måste säga att filmen va ingen höjjdare, men va va många fina damer där iaf

Tänker du på Wesleys kontorschef då eller?

haha det vetifan ser bra ut eller? hoho

Medlem

Tyckte överlag att den var helt värdelös även om den hade sina stunder... men vill man bara ha en over the top actionfilm a la Shoot em up så kanske den kan funka.

Medlem

Fyfan, önskar jag kunde varit där!

Men hade öroninflammation... i båda öron! :/

Medlem
Skrivet av Oneone:

Måste säga att filmen va ingen höjjdare, men det var många fina damer där iaf

Alla _snygga_ tjejer där har connection till Grin...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Det var när jag såg tjejerna som jag insåg att det inte bara var folk ifrån FZ där.

Jag gillade filmen, 6/10 som film, 8.5/10 som actionfilm, och med tanke på att jag gick in dit förväntandes en något "Over the top" actionfilm så blev jag väldigt nöjd.

Medlem

Visste inget om filmen, innan jag såg den...
Positivt överasskad vart jag dock

Var inte där och såg filmen kanske skall tilläggas...
Kanske blir ett bra spel, GRIN verkar kunna sin skit dock

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Oneone:

Måste säga att filmen va ingen höjjdare, men det var många fina damer där iaf

Alla _snygga_ tjejer där har connection till Grin...

Inte mitt sällskap! 8)


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

1
Skriv svar