Scorpion filmat och fotat

Robot
MFC
Medlem
Scorpion filmat och fotat

bleh


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Värsta J-Pop musiken i trailern (?) oO
Spelet såg ju lagomt mediokert ut iaf.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Skrivet av ElyziuM:

Värsta J-Pop musiken i trailern (?) oO
Spelet såg ju lagomt mediokert ut iaf.

J-pop? Låter som TATU så ryska måste det va... men jag kan ha fel.

Första jag tänkte på var ett typiskt Doom 3.

Medlem

Blah.. ännu ett spel där kameran sitter i "kanon" läge... Varför lär sig inte speltillverkarna att jag ser ut genom ögonen och inte genom pipan på bössan.
Alla monster/människor ser ju längre ut än min karaktär när de gör sådär...

Medlem

meh... kan man verkligen tjäna pengar på sånt här?

Medlem

Jag tyckte det såg smått underhållande ut Ett fps av mer klassisk karaktär. Det mindre seriösa intrycket jag fick av trailern var iaf att spelet inte försöker vara mer än vad det är. Det ser jag som något positivt.

Men ja, det va ju bara ett hastigt intryck. Vet ingenting om spelet annars.

Inaktiv

Varför r ala så jävla negativa, det ser ROLIGT ut. Är ni alla så kåta på sketna jävla battlefield heroes eller? Ett spel där man får superkrafter när man betalar och så då försvinner meningen med ett snabbt gratis spel.. CoD 2 ngn? typ 99kr och bra MP...

FUCK AIO ÖGn aåäg'


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av darknshy:

Varför r ala så jävla negativa, det ser ROLIGT ut. Är ni alla så kåta på sketna jävla battlefield heroes eller? Ett spel där man får superkrafter när man betalar och så då försvinner meningen med ett snabbt gratis spel.. CoD 2 ngn? typ 99kr och bra MP...

FUCK AIO ÖGn aåäg'

Måste säga att det var ett riktigt moget och intelligent inlägg du kom med där!

Folk...

Spelet ser rätt kul ut synd bara att dem tog en riktigt skitlåt till trailern, den blev så löjlig då. Orginalet hade passat bättre.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av darknshy:

Varför r ala så jävla negativa, det ser ROLIGT ut. Är ni alla så kåta på sketna jävla battlefield heroes eller? Ett spel där man får superkrafter när man betalar och så då försvinner meningen med ett snabbt gratis spel.. CoD 2 ngn? typ 99kr och bra MP...

FUCK AIO ÖGn aåäg'

Måste säga att det var ett riktigt moget och intelligent inlägg du kom med där!

Folk...

Spelet ser rätt kul ut synd bara att dem tog en riktigt skitlåt till trailern, den blev så löjlig då. Orginalet hade passat bättre.

håller inte med alls. tänker på doom3, och det tyckte jag var super trist.

man kan heller inte köpa superkrafter i bfheroes, officiella ordet är att man köper accessories, also kläder hattar och sånt som inte ger bättre skill. bara ändrar utseende.

veta vad man talar om är A och O.
spelet verkar suga.

Medlem
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av ElyziuM:

Värsta J-Pop musiken i trailern (?) oO
Spelet såg ju lagomt mediokert ut iaf.

J-pop? Låter som TATU så ryska måste det va... men jag kan ha fel.

Första jag tänkte på var ett typiskt Doom 3.

Det är Japanska, så du har tyvärr fel

Jag läser språket, så jag förstår en del av låten, men låtar vågar jag mig inte på att översätta om jag inte har lyrics tillgängliga, då det är så stor risk att det blir en massa fel.

Har dock ingen aning om vilken grupp/sångare det är. Onekligen japanska däremot.


signatur

???????????????

Medlem

verkar tyvärr vara ett dussin-spel. gillade muziken dock. lite prodigy-vibbar innnan hon chinapsen började yla.

Medlem

Alltså, är det bara jag som tycker att bilderna på frontsidan på FZ, gör att hela layouten ser skitful ut?

Medlem

Sångerskan är Ayumi Hamasaki, det är någon remix de har trollat till där.

Inaktiv

Seriöst så förstår jag mig inte på vissa spelutvecklare. Om jag själv jobbat som det så hade jag tänkt på förändring, någon idé som hade fått folk att inte se det som ännu ett "vanligt" FPS, RTS eller vad det nu hade varit. För ca 10 år sedan funkade det att i princip klona olika sorters spel i alla olika genrer, men det funkar inte riktigt idag. Nu ska jag inte dömma ut just det här spelet över vad som visas just här, det kanske sitter med en hel del överraskningar som ingen sett till i något annat spel. något riktigt revolutionerande. MEN hade jag gjort en trailer för något sådant om det nu var så, så hade jag verkligen tagit med det för att visa det. Gör man en trailer så borde man ju visa fram spelets bästa sidor. Allvarligt talat så tyckte jag spelet såg dötrist ut. Något man sett sååå många gånger tidigare. Om detta nu va dess bästa sidor så tror jag nästan det hade varit mer underhållande om spelutvecklarna tagit alla pengar de slängt ut på att göra det o bränt alltihop i en stor brasa. Hade nog betalat mer för att se det dessutom.

Medlem
Skrivet av aegd:
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av ElyziuM:

Värsta J-Pop musiken i trailern (?) oO
Spelet såg ju lagomt mediokert ut iaf.

J-pop? Låter som TATU så ryska måste det va... men jag kan ha fel.

Första jag tänkte på var ett typiskt Doom 3.

Det är Japanska, så du har tyvärr fel

Jag läser språket, så jag förstår en del av låten, men låtar vågar jag mig inte på att översätta om jag inte har lyrics tillgängliga, då det är så stor risk att det blir en massa fel.

Har dock ingen aning om vilken grupp/sångare det är. Onekligen japanska däremot.

Visst påminner om tatue men jag kan hålla med om att det är japanska.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av ElyziuM:

Värsta J-Pop musiken i trailern (?) oO
Spelet såg ju lagomt mediokert ut iaf.

J-pop? Låter som TATU så ryska måste det va... men jag kan ha fel.

Första jag tänkte på var ett typiskt Doom 3.

Hyffsat säker på att det är en Leave You Far Behind - Lunatic Calm och Ayumi Hamasaki (för många låtar för att sätta fingret på den, men jag har hört den mer än en gång) Remix, kan inte garantera det dock, angående spelet så kunde jag inte bry mig mindre om ett generic fps utan finess, får mig att må lite illa ibland den genren.

//Glömde visst uppdatera sidan, redan någon som sagt det ser jag nu ;P

1
Skriv svar