Space Siege-demo släppt

Medlem

Inget inventory!? Fy vad alla spel ska vara streamlineade idag .. all focus läggs på pangandet vilket imo kändes ganska blekt i detta spel

Installationsfilen hängde min dator två gånger i rad. Synd, blev en stund lite sugen på att gnälla här igen.

Medlem

Jag tror jag håller med de flesta här. Demot var på tok för kort, dessutom kändes man på tok för über tycker jag; fanns ju ingen utmaning! Ett riktigt gå-och-hålla-handen-demo i mina ögon.
Sen tycker jag för övrigt att rollspel nuförtiden bara är ett ord företag slänger in för att intressera fler människor för deras action-/äventyrsspel.

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Tyckte kameran hade för snävt perspektiv - jag ville hela tiden zooma ut mer med hjälp av mushjulet, typ som i Supreme Commander.

Håller med, jag tyckte att det vore bra om man skulle kunna sätta kameran så den hängde roterade med gubben.

Och inget inventory! Fattade ingenting när jag fick cybernetic arm, och Pilot sade att jag skulle installera den så snart som möjligt. Hittade den ingenstans, tills jag kom till cybernetic-installation-ward.

Medlem

Nä nu är det dags att vi går ihop och säger till alla spel företag att skärpa till sig och att vi vill ha kvalite spel och ingen dynga bara för att dom vill lura oss på pengar nu jädrar får det vara nog det är vi som styr marknaden det är dags att vi vissar detta.

12
Skriv svar