Gå på bio med FZ

Robot
Medlem
Gå på bio med FZ

Toppen! Hoppas att man slipper vänta till september.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

dzl
Medlem

Såg filmen igår. Sjukt bra faktiskt. Dock har jag aldrig gillat, film till spel, eller tvärtom heller.

Medlem

Verkar jävligt bra faktiskt. Synd att man inte bor i Stockholm...


signatur

Marcus / Nikedo

Medlem

najs, fast bara jag som missade det? eller repetaras vilken tid filmen börjar flera gånger, men ingenting om när utdragningen börjar? får bara ta och titta in då och då? oO

EDIT: yay fick en ^^ ... fast står att jag får nyckeln imorrn klockan 18.00? och visningen börjar imorrn klockan 18.30? och jag måste vara där en halvtimme innan? *förvirrad*

Medlem
Skrivet av Nikedo:

Verkar jävligt bra faktiskt. Synd att man inte bor i Stockholm...

word...


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Vilket fint inslag av fz:) väldig trevligt!

Antikvitet
Skrivet av korosuu:

najs, fast bara jag som missade det? eller repetaras vilken tid filmen börjar flera gånger, men ingenting om när utdragningen börjar? får bara ta och titta in då och då? oO

EDIT: yay fick en ^^ ... fast står att jag får nyckeln imorrn klockan 18.00? och visningen börjar imorrn klockan 18.30? och jag måste vara där en halvtimme innan? *förvirrad*

Redaktören är lite vilsen. Nu har jag väckt honom!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Redaktör

Tekniska idioter bakom spakarna kan medföra problem för läsarna. Med andra ord: jag har fått hjälp att köra igång utdelningen, nu ska allt funka.


signatur
Medlem

Stockholm, givetvis. Hade gärna velat komma. Problemet är bara att Stockholm ligger ca 80 mil söderut.

Medlem

Meh, Stockholm. Lite väl långt att åka bara för en biovisning.

SF har ju förhandsvisning även i andra städer, kan man övertala SF att låta nycklarna gälla även där?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Ta en nyckel, sälja på tradera?
Eller det kanske inte funkar?

Sjukt att filmen har biopremiär 12e September, kommer den ha svensk text när ni ska se den?
Kan ju tycka det är lite konstigt då, finns ju redan på nätet liksom..

Medlem

Äsch, knappen sa ju vinn en betanyckel, trodde det var till spelet.
Vill någon ha mina biljetter så pma mig


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag trodde också att det gällde spelet

Medlem

Usch Stockholm.

Medlem

I artikeln stod det att varje person fick två biljetter, så att man kan ta med en kompis. Men när jag kollade min e-mail såg jag detta: "Väl vid biografen kommer någon som ser auktoritär ut pricka av ditt biljettreferensnummer och ge dig en biljett."
Står alltså att man endast får en biljett i e-mailet samt PMet jag fick. Kan någon konfirmera om det är en eller två?

Medlem
Skrivet av Håkan:

Ta en nyckel, sälja på tradera?

Vem skulle seriöst köpa en biljett till denna filmen...

... på tradera?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av DevEight:

I artikeln stod det att varje person fick två biljetter, så att man kan ta med en kompis. Men när jag kollade min e-mail såg jag detta: "Väl vid biografen kommer någon som ser auktoritär ut pricka av ditt biljettreferensnummer och ge dig en biljett."
Står alltså att man endast får en biljett i e-mailet samt PMet jag fick. Kan någon konfirmera om det är en eller två?

på att väcka upp redaktören och allt ^^

men... det som han sa

Antikvitet
Skrivet av DevEight:

I artikeln stod det att varje person fick två biljetter, så att man kan ta med en kompis. Men när jag kollade min e-mail såg jag detta: "Väl vid biografen kommer någon som ser auktoritär ut pricka av ditt biljettreferensnummer och ge dig en biljett."
Står alltså att man endast får en biljett i e-mailet samt PMet jag fick. Kan någon konfirmera om det är en eller två?

Det är två biljetter. Varje referensnummer gäller för två personer.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Ingen lust att skippa Stockholm o komma till Falköping istället? Är ju inte såååå långt

Medlem
Skrivet av John:

Det är två biljetter. Varje referensnummer gäller för två personer.

Okej, tack så mycket för att du klargjorde det och tack för biljetterna!

Medlem

jag är lite of...

Hej,

Här kommer den betanyckel du reserverat till dig själv på FZ:

*********** <---------------- är det den här nyckeln jag ska ta me för att se filmen?


signatur

Remember remember the fifth of November

Redaktör
Skrivet av DumSmurfen:

jag är lite of...

Hej,

Här kommer den betanyckel du reserverat till dig själv på FZ:

*********** <---------------- är det den här nyckeln jag ska ta me för att se filmen?

På tävlingssidan står exakt hur du ska göra:

Citat:

Om du blir en av de lyckliga får du ett privat meddelande med ett biljettreferensnummer; skriv upp det, ta med det till biografen och visa det för personalen så släpper de in dig.


signatur
Antikvitet
Skrivet av korosuu:

... fast står att jag får nyckeln imorrn klockan 18.00? och visningen börjar imorrn klockan 18.30? och jag måste vara där en halvtimme innan? *förvirrad*

Vi vet att det är många som tar en biljett utan att ha någon tanke på att gå. Därför släpper vi din biljett om du inte är där en halvtimme innan, utifall att det finns andra som är på plats och vill komma in.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Om det är någon som har 2 biljetter och inte kan gå, så PMa gärna mig. Såg detta för sent tyvärr

Medlem

Filmen var ju kanonbra!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Hur tusan har jag missat den här tävlingen hela dagen... har ju surfat in på FZ ett antal gånger under dagen utan att se det

Medlem

cooolt d.d.d:D

Inaktiv

Jag fattar noll.

Jag fick ett mail med ett nummer.
Är det för spelet eller biobiljetterna?

Om det är för bion så kan jag inte gå på bio imorgon, så om någon är sugen på min 2 biljetter.... hör av er.

Antikvitet
Skrivet av Draken2:

Jag fattar noll.

Jag fick ett mail med ett nummer.
Är det för spelet eller biobiljetterna?

Om det är för bion så kan jag inte gå på bio imorgon, så om någon är sugen på min 2 biljetter.... hör av er.

Ibland vill jag bara...


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

12
Skriv svar