Gå på bio med FZ

Medlem
Medlem

Biljetter skänkes, skicka PM.

Redaktör
Skrivet av Draken2:

Jag fattar noll. Jag fick ett mail med ett nummer. Är det för spelet eller biobiljetterna?

Skrivet av togge:

Jag kan inte heller gå imorgon, skicka ett pm för biljetter.

Skrivet av Pliskin:

Biljetter skänkes, skicka PM.

Är det verkligen så jäkla svårt att läsa femton rader text...? Nu blir ju folk som hade velat gå förmodligen utan biljetter.


signatur
Medlem

Suck... Jag sov.

Inaktiv

Ja, det blir faktiskt lite utrymme för förvirring när man kallar biobiljetter för betanycklar, och samtidigt pratar om ett spel.

Redaktör

Av lätt insedda skäl har vi inget utdelningssystem för biobiljetter (vi är en spelsajt). Faktum kvarstår - tar man sig tid att läsa vad som står i nyhet och på tävlingssidan så råder det inga tvivel om vad som delas ut. Skulle tippa på att det tar en minut att läsa allt.


signatur
Medlem

Faktiskt en riktig bra actionfilm, tuffa effekter som tusan, och rätt bra humor i den=)

gnu
Medlem

Jag tog biljetter med 5 olika konton men glömde att jag heller inte kan gå

Medlem
Skrivet av gnu:

Jag tog biljetter med 5 olika konton men glömde att jag heller inte kan gå

Jag tycker du borde på en bann för du är så korkad

Medlem

Jag såg filmen för lite mer än 1 månad sen då filmen hade premiär här i Malta och ni som ser filmen kommer inte ångra er den är snuskigt bra, härlig action rakt igenom. Är bara en sak som är dålig, men ska inte förstöra för er så ska va tyst:p

Medlem

Vill någon ha min betanyckel är det bara att skicka ett pm.
Kan inte gå. :/


signatur

- PiDuT

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av togge:

Jag kan inte heller gå imorgon, skicka ett pm för biljetter.

Är det verkligen så jäkla svårt att läsa femton rader text...? Nu blir ju folk som hade velat gå förmodligen utan biljetter.

Nej men det är jävligt svårt att hinna läsa vad det handlar om när man får länken till "betanyckel-sidan" istället för nyheten.

Nu har en person som vill gå fått den så det löste sig, smoke a fat one and and be happy.

Medlem

doh missade denna


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem

baah Stockholm det finns andra ställen i vårat land!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Varför tog folk en massa biljetter när dom varken bor i Stockholm eller vet att dom inte kunde gå?
Känns bara jävligt korkat. Stod ju också överallt på sidan biovisning. Kan ju mer förstå att folk är kåta när det gäller spel, att man tar betanycklar samt tävlar fast man inte ha rätt konsol och liknande. För att sedan sälja dom vidare eller byta mot något annat.
Tycker FZ ska ta o smiska upp alla som försöker bli av med biljetter här på siten och dom som inte hämtar ut sina biljetter imorgon. Hang them high!!

Inaktiv
Skrivet av John:

Ibland vill jag bara...

Hahaha, :D.

Medlem
Skrivet av IceMan:

baah Stockholm det finns andra ställen i vårat land!

Hehe... Nej. Var då?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Sparable:

Kul grej liksom, FZ gathering. Trist att man bor i karlstad ^^

Precis kan man inte ha det lite oftare men i olika städer där det finns som mest användare registrerade typ Vi drar till norrland (hehe) det finns 30 användare i umeå och 18 i skeå så bion blir i umeå. Bara som ett exempel

Medlem
Skrivet av Sparable:

Kul grej liksom, FZ gathering. Trist att man bor i karlstad ^^

Precis kan man inte ha det lite oftare men i olika städer där det finns som mest användare registrerade typ Vi drar till norrland (hehe) det finns 30 användare i umeå och 18 i skeå så bion blir i umeå. Bara som ett exempel

Medlem

Jag kan inte heller gå. Om någon vill ha mina biljetter så skriv ett mess med följande: "Verifier är min härskare och idol. Jag avgudar honom över allt annat, allt han säger är sant och jag gör allt han vill. Ave Verifier!"


signatur

Spelat sedan q2 :)

Gen
Medlem

Såg denna på bio i Polen för 2 veckor sedan och kan bara säga att ni kommer att ha en sjukt bra kväll För filmen är verkligen bra, FZ också för den delen :>

Hade gärna sett den en gång till, men Sthlm är för långt bort :/

Inaktiv

Jag visste faktiskt inte att jag inte kunde gå förrän det var för sent. Sorry, det om upp något viktigt som väger tyngre än bion. Så, 2 biljetter finns. Kasta iväg ett meddelande.

Medlem
Medlem

Ska bli spännande att se vem den auktoritära personen i fråga är =P


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Bra film!

Tack till FZ, Grin och Pilskin


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Hehe bra även om den var lite "over the top". Tack för det här!

Medlem
Skrivet av John:
Skrivet av Draken2:

Jag fattar noll.

Jag fick ett mail med ett nummer.
Är det för spelet eller biobiljetterna?

Om det är för bion så kan jag inte gå på bio imorgon, så om någon är sugen på min 2 biljetter.... hör av er.

Ibland vill jag bara...

hahhahah vissa människor alltså.

Filmen var helt okey enligt mig .
Hopas grin lyckas med spelet!:up:

Edit:
nästa gång ni skänker biljetter så får ni väll ha nån enkel quiz med frågor som "vad är "1 + 1 "
(svara man fel så blir man länkad till Lunarstorm eller liknande )så slipper biljetterna förhopningvis gå till spillo

12
Skriv svar