Sökes: Prisjämförelsesida

Inaktiv
Sökes: Prisjämförelsesida

Tja.

Jag har sen jag senast byggde mig en dator tappat bort en prisjämförelsesida som var jäkligt bra.

Vad den gjorde var att den listade helt enkelt en massa produkter i tabellform och var de var billigast. Den visade även med siffror hur priset förändrats den senaste veckan (eller vad nu tidsintervallet var)

Om nagon, mot alla odds pga den daliga beskrivningen, fattar vad jag menar för sida sa vore jag tacksam för en adress

Tack för hjälpen.

Inaktiv

signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

nj
Medlem
Skrivet av Movitz:

Tja.

Jag har sen jag senast byggde mig en dator tappat bort en prisjämförelsesida som var jäkligt bra.

Vad den gjorde var att den listade helt enkelt en massa produkter i tabellform och var de var billigast. Den visade även med siffror hur priset förändrats den senaste veckan (eller vad nu tidsintervallet var)

Om nagon, mot alla odds pga den daliga beskrivningen, fattar vad jag menar för sida sa vore jag tacksam för en adress

Tack för hjälpen.

Förmodligen så är det gamla Buggy du tänker på, dess förstasida hade tabellformat med de mest vanliga produkterna, men även en väldigt bra sökfunktion (samt att det gick att summera produkter för att hitta lägsta totalpris och så). Tyvärr så byttes den designen ut mot en helt ny variant som var bra mycket sämre, och numera så är sidan helt nere för underhåll (och har varit det i några veckor vad jag vet).
Prisjakt som PaddanL länkade till är imho det bästa alternativet till den gamla Buggy-sidan, har likvärdiga funktioner, men saknar tyvärr en del sökmöjligheter (exempelvis kylningsprodukter), men är överlag helt klart den bästa prisjämförelsesidan för hårdvara.

Inaktiv

Oj, snabbt svarat. Det var inte den sidan jag var ute efter dock men prisjakt verkar bra och fyller mina behov sa tack för den.

Sidan jag letar efter vara bara en mainsida med en jäkla massa produkter pa.

Inaktiv

Aaahh....Buggy var namnet. Tack som fan. Synd att de har gjort den kass nu om det är som du säger. Far halla mig till prisjakt.

Tack för hjälpen

1
Skriv svar