Lira Fifa 09 online med 19 polare

Robot
Lira Fifa 09 online med 19 polare
Medlem
Lira Fifa 09 online med 19 polare

när ska man få vara målvakt

De kommer ju gå åt helvete. 20 st med zlatans ego. De kommer ju bli alla-mot-alla


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Fattar inte hur 20 pesoner ska kunnas mötas? Aja, spelade Fifa 08 på Xboxen med några kompisar igårkväll o riktigt kul. Men på Wii är det ta mig fan helt värdelöst. Tro mig, det finns inte ens ett karriärläge.

Medlem

Kommer blir kaos på planen..

Medlem
Skrivet av albertalbertsson:

De kommer ju gå åt helvete. 20 st med zlatans ego. De kommer ju bli alla-mot-alla

EXAKT:D CHHHHHHAAAAAAOS kommer det att vara:)

Medlem

Varför inte slänga in 22 spelare när man ändå är i farten? Och varför inte avbytare också...

Medlem

Bänkvärmare också!

Inaktiv

Varför kalla det småmassivt? Det är ju helt missledande när vanliga multiplayer spel som t.ex. Team Fortress 2 eller Counter-strike har klarat av fler än 20 spelare i flera år. Snacka om att ligga efter i utvecklingen.

Det är löjligt att försöka hypa gammal skåpmat med så få spelare med termer som massivt

Medlem
Skrivet av dosman:

Varför kalla det småmassivt? Det är ju helt missledande när vanliga multiplayer spel som t.ex. Team Fortress 2 eller Counter-strike har klarat av fler än 20 spelare i flera år. Snacka om att ligga efter i utvecklingen.

Det är löjligt att försöka hypa gammal skåpmat med så få spelare med termer som massivt

Du vet att vi pratar om ett fotbollsspel, va?

Medlem

Dosman gå tillbaka till CS igen, detta är FIFA, boll spel du vet. Sport så att säga.

Inaktiv

Har spelat fifa 08 ganska mycket över live och kan säga att "be a pro" läget(man är en enskild spelare, 6st i varje lag tror jag att man kan vara) funkar förvånansvärt bra. Denna nyhet ser jag endast som något positivt, om EA kan sätta en liten mikrofon symbol över personen som talar så skulle "be a pro" läget bli extremt bra:)

Medlem

Verkar kul!

Hoppas inte fysiken är så föråldrad som i 08:an

BeW
Medlem

Hmm, ja det låter ju kul:)

Men känns som att det lätt kommer bli en väldig röra ifall vissa inte samarbetar....

Medlem

hoppas det blir samma i NHL09 att man kan vara hela laget varsin spelare om man vill.
och en kameravinkel som gör att den spelare man är fokuseras hela tiden.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Låter riktigt skoj, blir lite "Captain your country" över det hela.

Medlem
Skrivet av albertalbertsson:

De kommer ju gå åt helvete. 20 st med zlatans ego. De kommer ju bli alla-mot-alla

hahahha jag instämmer det kommer nog gå skepp rätt åt helvete.

Dock så är det ju riktigt härligt men det kommer nog tyvärr bli som ovanstående talare säger 20 egoistiska zlatan kopior som skuttar runt på plan

Medlem

Drulle!

Det kommer bli kaos på planen precis som när man började lira fotboll runt 5 års åldern.. typ en har bollen och sen kommer en klunga på 30 springandes precis bakom.

Inaktiv
Skrivet av Wolfhammer:

Verkar kul!

Hoppas inte fysiken är så föråldrad som i 08:an

Då hoppas jag att du menar PC verisionen?:)
För konsol verisionen var magnifik, grafikmässigt och spelmotorn funkade näst intill perfekt:)

Medlem

Deeeeeeeeeeja

Medlem
Skrivet av albertalbertsson:

De kommer ju gå åt helvete. 20 st med zlatans ego. De kommer ju bli alla-mot-alla

Tveklöst ja, speciellt när en massa snorvalpar som inte vill samarbeta. Troligen kommer alla spelare vara på motståndarens sida då ingen vill vara försvarare. Kan man styra målvakten? om det går så lär väl även han vara på andra sidan planen


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

Kan se rubrikerna, "Fifa Online" - Massive Multiplayer Online Sports Game

Inaktiv

Hehe som sagt, om målvakterna är styrbara så lär de springa omkring och finta i motståndarnas målområde.

Medlem

Låter faktiskt rätt lovande...


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Hur funkgerar ni forum-iter egentligen?
Om ett spel endast klarar 2 spelare så gnäller ni.
Men om samma franchise plötsligt gör något så roligt som 20 spelare, så gnäller ni ännu mera.

Medlem

hoppas dom slipar till onlineböset nu då så det inte blir som i NHL08, 3 timmars feblande med diverse uppdateringar som krånglar för att kunna lira en snabbmatch med sina vänner över nätet.

Inaktiv

Det är förmodligen upp till 20 spelare de syftar på. Jag tycker ändå det är rätt revolutionerande, nu kanske fifa kan bli en riktig E-sport :P.

Medlem

Alla på bollen! xD

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Jimmz:

hoppas dom slipar till onlineböset nu då så det inte blir som i NHL08, 3 timmars feblande med diverse uppdateringar som krånglar för att kunna lira en snabbmatch med sina vänner över nätet.

ett tips är ju att upptadera innan du börjar spela, då behöver du inte vänta 50 minuter på varje match :P..

och ja, det kommer bli alla på bollen. kommer se skitgrymt ut xD

12
Skriv svar