Democykla Tour de France

Robot
Medlem
Democykla Tour de France

700 MB? Jäklar det kan man kalla stort. Dock fattar jag inte hur cykling ska vara roligt.

Medlem

lägg ner "cykling sporten", man kan ju inte kalla det sport längre pga all doping

Medlem

Jag tankar demon direkt om man kan cykla på bakhjulet och krocka

EDIT: kom just att undra om man kan dopa sig i spelet?


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem

BlåMes, hahaha ne tror inte de. Isf skulle ju cykelsporten typ stämt spelet osv.

Inaktiv

var förmodligen det sämsta man spelat på länge iaf >.<

är ju MANAGER för er som lär missa det

KoP
Medlem

Ooh ja! Det här har man ju väntat på hela året!!!

Medlem

Jag måste ju pröva det, se vad det går för. Kan ju vara ett gyllene korn. Lite som Deer Hunter?:O


signatur

"You look like you need a monkey."

Medlem

Jag är så sjukt trött på allt skitsnack om cykelsporten. Det är världseliten som dopar sig resten av världens alla miljontals cyklister dopar sig inte. Bara för att en liten skara av alla som håller på med sporten så ska inte hela sporten smutskastas. Om era ögon behöver öppnas lite så kolla bara på fridrotten skidåkningen och alla styrkesporter det förekommer dopning där också men dem ska vi tydligen inte klanka på, neh det är bara cyklisterna som ska smutskastas. Jag försvarar inte dom cyklister som dopar sig för fem öre är bara less på att ständigt få höra massa skit.
Har hållt på med lvg cykling sen ett par år tillbaka och kan bara säga så här att det är riktigt härlig och snabbsport. Ni som utalar er om sporten ska kanske vara tysta tills ni har testat på det. Eftersom ni inte har någon erfarenhet av sporten så grundar ni era uttalanden av era vilseledande ögon.

Spelet var dock skit, det måste jag hålla med om hahaha

Medlem
Skrivet av bjorn88:

Jag är så sjukt trött på allt skitsnack om cykelsporten. Det är världseliten som dopar sig resten av världens alla miljontals cyklister dopar sig inte. Bara för att en liten skara av alla som håller på med sporten så ska inte hela sporten smutskastas. Om era ögon behöver öppnas lite så kolla bara på fridrotten skidåkningen och alla styrkesporter det förekommer dopning där också men dem ska vi tydligen inte klanka på, neh det är bara cyklisterna som ska smutskastas. Jag försvarar inte dom cyklister som dopar sig för fem öre är bara less på att ständigt få höra massa skit.
Har hållt på med lvg cykling sen ett par år tillbaka och kan bara säga så här att det är riktigt härlig och snabbsport. Ni som utalar er om sporten ska kanske vara tysta tills ni har testat på det. Eftersom ni inte har någon erfarenhet av sporten så grundar ni era uttalanden av era vilseledande ögon.

Spelet var dock skit, det måste jag hålla med om hahaha

'

Jo, men i friidrott är det inte alls lika vanligt... i cykling är det 99% säkerhet att någon åker fast för dopning under ex Tour de France, medans i andra sporter... inte lika vanligt.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Är det Brittas CK (Cykel klubb) från Märsta eller Elit Cyklarna du ser och hör allt om?

Det klankas även på skidor och andra sporter (om nu andra sporter hamnar på spel) men här handlar det om Cykling.

Om inte de största inom sporten kan hålla rent, som är framsidan och det som visas när det handlar om cykling. Vad skall man tro?

Medlem
Skrivet av fanboy:
Skrivet av bjorn88:

Jag är så sjukt trött på allt skitsnack om cykelsporten. Det är världseliten som dopar sig resten av världens alla miljontals cyklister dopar sig inte. Bara för att en liten skara av alla som håller på med sporten så ska inte hela sporten smutskastas. Om era ögon behöver öppnas lite så kolla bara på fridrotten skidåkningen och alla styrkesporter det förekommer dopning där också men dem ska vi tydligen inte klanka på, neh det är bara cyklisterna som ska smutskastas. Jag försvarar inte dom cyklister som dopar sig för fem öre är bara less på att ständigt få höra massa skit.
Har hållt på med lvg cykling sen ett par år tillbaka och kan bara säga så här att det är riktigt härlig och snabbsport. Ni som utalar er om sporten ska kanske vara tysta tills ni har testat på det. Eftersom ni inte har någon erfarenhet av sporten så grundar ni era uttalanden av era vilseledande ögon.

Spelet var dock skit, det måste jag hålla med om hahaha

'

Jo, men i friidrott är det inte alls lika vanligt... i cykling är det 99% säkerhet att någon åker fast för dopning under ex Tour de France, medans i andra sporter... inte lika vanligt.

Vid varje os, vm osv så är det ju folk som åker fast för dopning inom friidrotten så visst är det lika vanligt där. Dopning förekommer inom alla sporter läste förut att en golfare i sverige åkt fast för doping, en fotbollspelare från england eller vilket land det var åkte fast för doping. Alla dopar sig inom alla sporter, så varför bara klaga på cyklingen. Vad jag vet så har inte jag eller några andra cyklister drivit någon hatkampanj mot dem andra sporterna som dom dopar sig inom däremot gör alla andra det mot cyklingen.

Inaktiv

Hur ofta står det i tidningen hur "tung" dopningen var då???

Står ju oftast bara
"VÄRDLSTJÄRNA GRIPEN FÖR DOPNING!!!11oneone"

Dom kanske bara har tagit en lite huvudvärkstablet?

Medlem

Det här skulle vara roligt om man kunde prejja folk så det blir värsta mega-kaoset, eller varför inte bara kunna köra över dom ala GTA. Ungefär såhär: http://img396.imageshack.us/my.php?image=strikeem7.jpg

Medlem

Usch, det där spelet var absolut inte min grej:/


signatur

cags

Medlem
Skrivet av fanboy:
Skrivet av bjorn88:

Jag är så sjukt trött på allt skitsnack om cykelsporten. Det är världseliten som dopar sig resten av världens alla miljontals cyklister dopar sig inte. Bara för att en liten skara av alla som håller på med sporten så ska inte hela sporten smutskastas. Om era ögon behöver öppnas lite så kolla bara på fridrotten skidåkningen och alla styrkesporter det förekommer dopning där också men dem ska vi tydligen inte klanka på, neh det är bara cyklisterna som ska smutskastas. Jag försvarar inte dom cyklister som dopar sig för fem öre är bara less på att ständigt få höra massa skit.
Har hållt på med lvg cykling sen ett par år tillbaka och kan bara säga så här att det är riktigt härlig och snabbsport. Ni som utalar er om sporten ska kanske vara tysta tills ni har testat på det. Eftersom ni inte har någon erfarenhet av sporten så grundar ni era uttalanden av era vilseledande ögon.

Spelet var dock skit, det måste jag hålla med om hahaha

'

Jo, men i friidrott är det inte alls lika vanligt... i cykling är det 99% säkerhet att någon åker fast för dopning under ex Tour de France, medans i andra sporter... inte lika vanligt.

Inte lika vanligt? Tror det har nästan varit dubbelt så många dopingsfall i friidrott än vad det har varit i cycklingsporten, detta trots cykelsporten är mycket hårdare mot doping. I cyckling får man t.ex. inte använda smärtdämpande sprutor som man får göra i alla andra sporter.

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Det här skulle vara roligt om man kunde prejja folk så det blir värsta mega-kaoset, eller varför inte bara kunna köra över dom ala GTA. Ungefär såhär: http://img396.imageshack.us/my.php?image=strikeem7.jpg

Den bilden var ju nått fyllo som körde ner en jävla massa cyklister. Ser rätt kul ut men jag gissar att det var mindre roiligt för dem...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Jösses..
Vad blir nästa simulering ?
Mormorgörvåfflor-sim eller Pappahandlar tidningenpåjulaftonen-sim ?


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem
Skrivet av LupusBLX:

bögpsyklare

Och vart nånstans vill du komma med detta inlägg om man får fråga

Skrivet av Ninotramp:

700 MB? Jäklar det kan man kalla stort. Dock fattar jag inte hur cykling ska vara roligt.

det första jag tänkte när jag såg bilden på alla snubbar på hoj i nedförsbacke " humm undrars om man kan krasha med flit mitt i klungan"


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Personligen förstår jag inte hur ett sånt här spel kan vara skoj...

Sedan, dopning/fusk sker nog inom alla sporter/ställen där man får en fördel av det. Sedan är det nog bara olika svårt/lätt att åka fast.

Medlem
Skrivet av bigsweede:

Jösses..
Vad blir nästa simulering ?
Mormorgörvåfflor-sim eller Pappahandlar tidningenpåjulaftonen-sim ?

HAH!

Spelet, mjae, skippar nog denna.:down:

Eftersom dom fysiska simulatorerna blir mer o mer poppis så dröjer det nog inte länge till innan vi kommer se en sk. "Wii cyckel" med tillhörande olika spel så som: Tour the france, BMX och mountanbike.. att tävla själv eller med/mot polarna eller familjen

Det kommer bli en friskis o svettis aká hälso boom utan dess like.

..sanna mina ord utan copyright.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

har följt tour de france nästan varenda etapp men spelet var inget att hänga i julgranen.

svårt att göra spel med sporter om det inte är lag sport eller ett spel där man kan göra trix enligt min mening

1
Skriv svar