Lich King-betanycklar säljs dyrt

Medlem
Lich King-betanycklar säljs dyrt

Tragiskt nog finns det folk som köper.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Tragiskt nog finns det folk som köper.

Inaktiv
Inaktiv
Medlem

sjuka hjärnor finns det gott om

Medlem

652 euro Ja då är man tammefan djupt nere i träsket

MFC
Medlem

vissa har pengar.. o skiter i vilket, andra är dumma som köper om de inte har råd med det. Jag tillhör ingen av dom eftersom jag varken har pengar eller är dum..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

det var väl lite och ta i, personligen tycker jag att man vänta dom månader som är kvar, betala sina 300-400(skulle tro nåt sånt) och få behålla sin char..och ett förhållningsvis buggfritt spel

Medlem

Det som är mest tragiskt är ju ändå att det säkert är någon svensk som också har betalat för en beta nyckel. Allvarligt talat borde de som betalat börja tänka på ett psyk hem eller liknande eller i alla fall söka hjälp.

Själv har jag itne kört WoW men så kul kan det ändå inte vara..

Medlem

Det är samma personer som spelade dygnet runt för att vara först till level 70 när Burning Crusade släpptes. Seriöst, för att spel en beta. Det är vansinne!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av bjorn88:

652 euro Ja då är man tammefan djupt nere i träsket

Word HaHA - själv hade jag inte betalt så mycket som en krona för det


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Blizzard skulle kunna tjäna ytterligare storkovor på att sälja betanycklar för 10000kr. xD

Medlem

Skulle inte förvånda mig om någon ultra geek WoW spelare betalar för det. WoW spelare säljer och köper t.o.m konton för många laxar.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Poor poor poor fools seriöst vem är så dum att den betalar så mycket för en betanyckel:p. No offense;)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

''Bra ide blizzard!'' nu kan ni också käna pengar på beta nyklar...


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem
Skrivet av rolle90:
Skrivet av bjorn88:

652 euro Ja då är man tammefan djupt nere i träsket

Word HaHA - själv hade jag inte betalt så mycket som en krona för det

Själv hade jag inte betalat så mycket för något spel... Överhuvudtaget. Jösses.

Medlem

Seriöst WoW har gått för långt.

Det är en sak med seriös gaming tycker jag Claner osv som socialt umgås på lan tävlar i evenemang antingen seriöst eller for fun.

MEN.. detta fenomen WoW är bara sorgligt.. jag stöter fan på skiten överallt känns det som, både i skolan och på arbetsplatsen finns alltid folk som spelar eller spelat skiten...

Likt förbannat är de tomma i skallen på det mesta förutom spelet, lever i en bubbla och förväntar sig att man ska förstå vartenda ord de säger om spelet.

Jag ska inte dra alla över en kant men jag kan sorgligt nog säga att de flesta jag mött som spelat WoW har varit ganska pantade, även om det finns folk som kan hantera det.

Om dagens ungdomar redan har sånna problem (gäller även de vuxna som fastnat för mycket i skiten) , så vågar jag inte ens tänka mig hur folket som växer upp nu kommer bli O_o?

Man ser 9 åringar for crying out loud som lirar skiten, det är skrämmande.

Jag må ha kommit över flertalet titlar i unga dar , körde både duke 3d , wolf3d doom , nintendo 8 bitars, n64 osv you name it , det mesta från 90 talet MEN det var fan inget geekande, utan nån kul grej o latcha ibland med någon polare :P.

Observera att jag är en gamer själv in i själen så jag säger inte att man inte ska lira mkt :D, men man ska fan se till att ha kontroll och lås inte in dig i en bubbla för fan.

rav
Medlem

Dom som köper en nyckel för så mycket pengar, har givetvis mycket pengar över. Ingen big deal.
Och som ngn skrev, att Blizzard skulle tjäna pengar på detta? lol.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Seriöst WoW har gått för långt.

Det är en sak med seriös gaming tycker jag Claner osv som socialt umgås på lan tävlar i evenemang antingen seriöst eller for fun.

MEN.. detta fenomen WoW är bara sorgligt.. jag stöter fan på skiten överallt känns det som, både i skolan och på arbetsplatsen finns alltid folk som spelar eller spelat skiten...

Likt förbannat är de tomma i skallen på det mesta förutom spelet, lever i en bubbla och förväntar sig att man ska förstå vartenda ord de säger om spelet.

Jag ska inte dra alla över en kant men jag kan sorgligt nog säga att de flesta jag mött som spelat WoW har varit ganska pantade, även om det finns folk som kan hantera det.

Om dagens ungdomar redan har sånna problem (gäller även de vuxna som fastnat för mycket i skiten) , så vågar jag inte ens tänka mig hur folket som växer upp nu kommer bli O_o?

Man ser 9 åringar for crying out loud som lirar skiten, det är skrämmande.

Jag må ha kommit över flertalet titlar i unga dar , körde både duke 3d , wolf3d doom , nintendo 8 bitars, n64 osv you name it , det mesta från 90 talet MEN det var fan inget geekande, utan nån kul grej o latcha ibland med någon polare :P.

Observera att jag är en gamer själv in i själen så jag säger inte att man inte ska lira mkt :D, men man ska fan se till att ha kontroll och lås inte in dig i en bubbla för fan.

Jag håller med för det mesta, men den där clan lirar känslan finns i WoW också, det är precis likadant som andra spel, bara att här BEHÖVS 40 pers på en gång för att man ska kunna lira dom coolaste sakerna, som självklart är dom saker man vill lira! Jag lirar WoW själv (tillsammans med andra spel) och det är precis samma känsla, att träffa folk och levla up med dom eller köra svåra uppdrag(quests) eller gråttor(instances), det är precis som att skoja med dina polare i CS klanen på forumet och lira clan matcher tillsammans med dom.

Medlem

Vart ett bra tag sedan man behövde vara 40pers, nu är det 25 som gäller.. och i WoTLK 10/25..

Medlem

Det är juh helt störda summor, för en beta nyckel dessutom.. sinnes!

Medlem

Vissa köper skor för tusentals kronor, andra kläder och så finns det de som köper beta nycklar.

Medlem

Jävla idioter, allt man kan säga....


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

jaha, men man kan fan inte ha beta nycklar på sig.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv
Skrivet av Ninotramp:

Det som är mest tragiskt är ju ändå att det säkert är någon svensk som också har betalat för en beta nyckel. Allvarligt talat borde de som betalat börja tänka på ett psyk hem eller liknande eller i alla fall söka hjälp.

Själv har jag itne kört WoW men så kul kan det ändå inte vara..

Jag tycker också att män i skor (läs: avsiktlig särskrivning) ska lära sig när man ska särskriva och inte.

Folk får väl göra vad dom vill? Tycker inte att man ska dömma folk för att de köper något de vill ha. Jag vet att det inte är _riktigt_ samma sak men vissa köper ju ofta det senaste inom tekniken för att bara ngn månad senare köpa det nyaste igen.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv

Hade jag fått en betanyckel så hade jag sålt den direkt!


signatur

War never changes.

Inaktiv

Det är som att man ska försöka få tag i en bara för pengarna, wow folket goes bezerk. Men det är nog bara dom som har pengar och väldigt mycket pengar som är bered att betala.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Du måste ha ett aktivt wow-konto, anmäla intresse för betan och sen bli uttagen. Sen sälja hela kontot med alla karaktärer på.

Går inte bara registrera sin e-mail

...Tror jag..

Medlem

Ja, det här är ju tragiskt, samma som med folk som lägger ut 1000kr mer på ett par byxor/tröja/whatever bara för att det råkar ha ett märke som är populärt i år, såklart nästa år är det bara slänga och köpa nytt osv...

tänkte avsluta med att det låter fan vettigare lägga pengar på betanyckeln men det går fan inte... idiotiskt betala så mycket för ett beta :/
Ok om man betalar 5000kr för ett konto med flera lvl 70karaktärer för att man vill spela med highlevel och inte har tid att levla allt själv, du kan ju sen spela i flera år med det kontot så kostnaden blir inte så hög i slutändan... men flera tusen för att TESTA ett spel under kort tid... suck

123
Skriv svar