Nya tecken på GTA IV till Windows

Robot
Medlem
Nya tecken på GTA IV till Windows

hajjemänn!

Medlem

då kanske man slipper all låg fps som ps3 och 360 har=D

Medlem

Nu när värsta hypen lagt sig börjar dock allt fler av mina kamrater, mig själv inräknat, tycka att spelet har sina brister och är knappast det bästa spelet i serien. Vice City har fortfarande kronan hos mig. Bra spel dock och kul att PC-folket får lira det i framtiden. Förhoppningsvis med bättre kontroll för konsolvarianten var under all kritik.

Redaktör

Är ju inte helt omöjligt att PCG Malaysia säljer två ton extra lösnummer på en artikel i stil med "Därför borde GTA IV släppas till pc".


signatur
Inaktiv

klart det kommer på PC.. GTA ska va på PC.

Medlem
Skrivet av X-TroNiC:

då kanske man slipper all låg fps som ps3 och 360 har=D

beror nog lite på din dator med.

å ps3 versionen är full spelbar


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Fz borde lägga upp den här bilden , här ser man lite mer

större bild

Inaktiv
Skrivet av TMO_KOTOR:

Nu när värsta hypen lagt sig börjar dock allt fler av mina kamrater, mig själv inräknat, tycka att spelet har sina brister och är knappast det bästa spelet i serien. Vice City har fortfarande kronan hos mig. Bra spel dock och kul att PC-folket får lira det i framtiden. Förhoppningsvis med bättre kontroll för konsolvarianten var under all kritik.

Håller med till 100%, VC är fortfarande #1 i GTA serien. GTAIV lever inte alls upp till hype och recensioner som det fått (enligt mig vill säga, bäst att notera innan folk börjar gapa och skrika )

Medlem

OMG!... dom har PC Gamer i Malaysien!

Medlem
Skrivet av Wartex:

OMG!... dom har PC Gamer i Malaysien!

ja det bor människor där precis som här!!! GAWDZ!1


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Gå och lägg dig melachi!

Förövrigt hoppas jag också på en PC version av GTAIV. Så det så!

Medlem

Var det inte nån som hade ringt till Rockstar och lyckats få nån stackare att försäga sig också? Den som ringde lyckdes lirka ut att "GTA4 for PC is not announced yet and is still in development" med slugt ställda frågor, typ.

Bådar ju gott for PC folket.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Tompa:

Är ju inte helt omöjligt att PCG Malaysia säljer två ton extra lösnummer på en artikel i stil med "Därför borde GTA IV släppas till pc".

Sant. De kommer sälja multum med tanke på hur hög intressenivån är.

"datortalibaner."

HA HA HA HA


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

KoP
Medlem
Skrivet av rolle90:
Skrivet av X-TroNiC:

då kanske man slipper all låg fps som ps3 och 360 har=D

beror nog lite på din dator med.

å ps3 versionen är full spelbar

Likaså 360 versionen.. fps'en har aldrig sjunkit så lågt att det inte varit spelbart. Är bara dagens spelungdom som blivit bortskämd och som går i taket om fps'en droppar i 2 sekunder eller om det nyttjas för mycket bloom.. vart är dagens spelungdom påväg egentligen? Inte fan klagande man nämnvärt då man satt och spelade spel med vectorgrafik på Amigans vanilj hårdvara och spelade flöt på i runt 10 fps.

Medlem

Klart det kommer till PC snart. ^^

Medlem

Har dom tidigare GTA spelen kommit till PC så varför skulle inte fyran gör det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nämen så lamt av dem.

Fast det kommer ju fortfarande med största sannolikhet släppas till PC iaf. , "vi har inte sagt något om PC versionen än". Jag tror inte de vill få upp folks förhoppningar i onödan .

Medlem

"Datortalibaner"

Gta-spelen är några av de få spel jag föredrar att ha på konsol, men jag känner dock inte för att skaffa en konsol enbart för detta spel. Väntar hellre på PC versionen och alla mods som kommer att dyka upp

Medlem

Jag tror på GTA IV till Windows vid jul.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Hoppas dom fixat joypadstödet denna gång när PC versionen kommer, de senaste 3 som jag lirat på PC har jag fått konfat knapparna i någon timme för att få det som jag vill, trotts 9 knappar hamnade ändå en del knappar på tangentbordet. Alternativt köpa en ny joypad kanske...

Inaktiv
Skrivet av sasserdude:

klart det kommer på PC.. GTA ska va på PC.

Tycker du har fel, GTA skall vara på konsol där man kan lägga sig till rätta i soffan med kontrollen och bara slö spela.
Kommer dock bli roligt om de är MOD vänligt, så man kan se lite roliga saker:) hot coffe 2 någon?

Medlem
Skrivet av KoP:

eller om det nyttjas för mycket bloom..

Jag tror faktiskt det är fler gamlingar som gnölar om just bloom hehe. Det är irriterande med för mycket av det goda.

Inte för att jag skulle vara gammal alltså...

*host* :$


signatur
Medlem

gamla rykten säger att det ska komma till pc i oktober.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Gortie:

Jag tror faktiskt det är fler gamlingar som gnölar om just bloom hehe. Det är irriterande med för mycket av det goda.

Inte för att jag skulle vara gammal alltså...

*host* :$

... Fast vi gamlingar vet ju hur det ska gå till, Fort Apocalypse på c64 1984, det enda spel som förtjänar 5/5 alt. 100% i betyg!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Inaktiv

GTA måste ju bara komma till PC. Har dom någon anledning att inte slätta det till PC?


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

^- Varför släppa en port som kostar extra pengar när största delen ändå laddar ner det? De tjänade nog pengar så det räckte och blev över på 360 & ps3 versionen.

123
Skriv svar