King's Bounty: The Legend avbildat

Robot
Medlem
King's Bounty: The Legend avbildat

Tror detta blir kanon. Minns gamla Kings Bounty med värme

/ LordDaimos

Medlem

Jag med. Hoppas dom håller stilen.


signatur
KoP
Medlem

Oj.. gamle King's bounty.. trevligt.. spelade detta på Amigan för en massa, massa, massa år sedan.

Medlem

Spelade det gamla på Sega Megadrive tror jag det var. Dock tappade vi bort spelet . Hoppas detta kommer vara bra, har sett framemot det ett tag nu

Gött att se goa spel på PC iallafall. Konsolerna kan behålla sina konsolspel som egentligen hade vart bättre på PC.

King's Bounty FTW


signatur
Medlem

Någon mer än mig som förknippade screenshotsen med Warcraft?

Medlem

Ser väldigt trevligt ut.
Lite som HOMM eller ?

Inaktiv
Skrivet av ForrestFox:

Någon mer än mig som förknippade screenshotsen med Warcraft?

Jo tyckte det med. Mycket färg, lite lågpolygonit. Riktigt snyggt dock.


signatur

dare to be bold

Medlem
Skrivet av Ikkay:

Ser väldigt trevligt ut.
Lite som HOMM eller ?

Originalet är i princip Heroes of Might and Magic 0.

Medlem

hehe å fan, såna spel kan man alltid döda massa tid på

Inaktiv

Spelet är redan släppt i Ryssland (slutet av april). Det finns t.o.m. patchar till spelet, kollade lite på ryska hemsidan. Ryska recensioner var väldigt positiva.

De som är intresserade av HOMM och liknande spel bör förstås hålla koll på detta när det släpps i resten av Europa.

Som Forcie sa, så är orginalspelet en föregångare till HOMM gjort av samma personer.

Inaktiv

längar som faaen till det här och disciples 3 = )

Inaktiv

Spelade orginalet tidigt i våras. Ännu rätt kul. Det här spelet har ju alla potential i världen att lyckas.

Medlem

Ser ut som Warcraft 3 O.o

Inaktiv

bra att det äntligen görs spel för tjejer

Skrivet av Ericzeppe52:

bra att det äntligen görs spel för tjejer

Va?? lol

För grafikens skull eller? Tror tjejerna sitter och lirar Sims å my little pony eller vad det nu heter med stallet och hästar.


signatur
Inaktiv

Läste den här roliga artikeln om spelet;
http://www.rockpapershotgun.com/2008/10/02/kings-bounty-my-zo...

Webhallen har 31/10 som release datum.

Medlem

Har kört spelet i några veckor nu och har just kommit till demonernas tillhåll, "demonis".

Spelet bjuder på mycket speltid och underlig humor. Det som gör att jag fortsätter spela är att det är en utmaning. Kanske mest som en utmaning i form av ett maraton Blir trevligt att ha kört igenom och se hur storyn utvecklar sig.

1
Skriv svar