Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir plåtat

Robot
Inaktiv
Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir plåtat

Lovande, lovande. Efter deras superba jobb med MoTB är ju förväntningarna rätt höga. Ska bli kul!


signatur

But ladies and gentlemen.. have you ever seen the sight of human butchery IN PERSON?! (The Wizard of Gore (1970))

Medlem

Det här vill jag ha! Hoppas det håller samma kvalité som tidigare. Men jag förstår inte varför dom nästan alltid har tagit screenshots med en väldigt inzoomad kamera? Ingen vettig människa kan väl spela så där inzoomat, och det ser ju faktiskt lite fulare ut när man zoomar så mycket.

Tråkiga, tråkiga, tråkiga dumpar. Expansionen som sådan verkar ha potential att bli väldigt rolig, men att se bilder på generiska strider i NWN2-motorn har aldrig varit spännande och ej nu heller.

Visa World Map och sånt istället. Fixa även stridssystemet. Tack.

Medlem

Verkar väldigt intressant, har fullt förtroende för dem iaf. Gillade både NWN2 och expansionen, de var bra på olika sätt och tror att denna också blir väldigt bra

Medlem

Nice, så länge storyn är bra och karaktärerna har sina personligheter så är jag bara glad

Inaktiv

Blir min andra expansion jag köper

Medlem

Låter spännande! NWN2 + expansion var riktigt trevliga efter diverse buggar hade krossats


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

QRT
Medlem

Hoppas man kan styra partyt på ett smidigt sätt. Gillade när dom slängde in det där kamerasystemet i nwn2, dock var det alldeles för osmidigt. Vore bra om de fixa det nu.

Medlem

NWN2 var ju ganska bra, och Mask of the Betrayer var ju riktigt underhållande, så det är klart att man får följa detta.

Vila i frid

Självklart köp!


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

andra expansionen? jag har missat första


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Det har du! Helt klart värt att införskaffa om du gillade NWN2, expansionen är bättre på alla sätt.

Medlem

mmm, baldurs gate... hoppas det blir mer bg och mindre nwn.

Medlem

Är det möjligt att påbörja exp utan att ha någon gubbe från det vanliga spelet?

Inaktiv
Skrivet av the_blueflame:

Är det möjligt att påbörja exp utan att ha någon gubbe från det vanliga spelet?

Japp

Medlem

Mumma!
Snälla FZ håll bevakningen hög för denna expansion!

Självklart köp om jag så ska behöva panta burkar så..

Medlem

Förbannat synd att de inte lagt in epic levels över 30.

QRT
Medlem
Skrivet av Svenpa:

Förbannat synd att de inte lagt in epic levels över 30.

Håller med dig där. Det är vid högre levlel som dnd börjar bli intressant. Den förbannade gnolljakten vid 1 - 10 är inget vidare.

Inaktiv

Fast väl över level 30 så är det få saker man kan dö av med en bra build

Medlem

Beror väl helt på vad för fiender dom slänger in? Eller hur många

Inaktiv

haha, smartass, sant!

Medlem

tror aldrig att jag kommer kunna gå tillbaka till dialogerna i NWN efter att ha spelat Mass Effect...

Skrivet av Wartex:

tror aldrig att jag kommer kunna gå tillbaka till dialogerna i NWN efter att ha spelat Mass Effect...

Det här måste vara det konstigaste argument för att dissa ett spel jag varit med om på länge. Menar du att du kommer att sakna att inte veta exakt vad din karaktär kommer att säga? Att snurra på ett hjul för att bestämma vad du ska säga? Att kunna välja svar innan den andres röstskådis är färdig? Att ens egen karaktär har en OMG! röst?

Oavsett vilket är det konstigt och väldigt ytligt.

Typ som Mass Effect.

Medlem

Bah, Peak- . Mass Effect hade bra känsla i dialogen och skickliga skådisar. Sådant gör en hel del.

Jag för min del hoppas att någon tar och slänger ihop det första DnD 4 ed spelet snart. Men mer NWN 2 är ju inte heller fel.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Trots som det kanske låter på mitt inlägg däruppe ogillar jag inte ME:s dialoger särskilt. Men att de på något sätt skulle vara något som inte kan upprepas i NWN2 förstår jag inte; därför förstår jag inte ens vad Wartex menar med det han säger.

1
Skriv svar