The Clone Wars - Lightsaber Duels-trailer

Robot
Medlem
The Clone Wars - Lightsaber Duels-trailer

hum,, grafiken känns lite keff. tror jag avstår, ialla fall tills jag fått prova hos någon kompis.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

hum,, grafiken känns lite keff. tror jag avstår, ialla fall tills jag fått prova hos någon kompis.

Fortfarande lika roligt att se folk beklaga sig över de grafiska momenten i Wii-spel. När ska det gå in att Wii inte är något kraftmonster när det gäller pixlar och polygoner?

I övrigt tycker jag att spelet ser lite smått intressant ut.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Just därför tänker jag vänta tills jag fått prova det hos någon kompis innan jag funderar på något köp.
Det ser skit ut, men det kan ju ha en jättebra spelkänsla... eller inte.

Medlem

Hm, fajterna va inte riktigt så "down to earth" som jag hoppades att de skulle vara.. mer tricked out shit är inte i min smak.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Blir en given titel i min växande spelhylla.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Ser ut som om fighterna var exakt som vanligt. Dvs förprogrammerade rörelser som du aktiverar genom olika viftningar... jaja


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Har det stöd för MotionPlus så kan det bli bra, om inte så blir de pure crap.

Inaktiv

Skräp, de hade potential att göra någonting intressant men istället blir det återvinning.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Hm, fajterna va inte riktigt så "down to earth" som jag hoppades att de skulle vara.. mer tricked out shit är inte i min smak.

Precis vad jag tänkte... om man nu ska använda wiimoten och verkligen styra sin lightsaber så kommer då inte jag att studs runt vardagsrummet för att kunna göra spinnattacker precis..

Nä något som kunde bli intressant verkar bli skit.. såg inte hur någon av de där rörelserna skulle kunna bli utförd av valfri 10-åring i vardagsrummet...


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Ser kul ut, men innan de kan visa upp kontrollerna så får dom svårt att övertyga de flesta om att detta verkligen är spelet man väntat på sen Wii presenterades.

/ LordDaimos

Medlem

Tror inte detta spel kommer bli en höjdare direkt, inte när Motion Plus inte stödjs! Här har vi en film som visar skillnaden mellan den nuvarande Wiimoten och tekniken som sitter i Motion Plus.
http://www.invensense.com/support/library.html
Jag trodde redan tekniken fanns i nuvarande Wii-mote, men tydligen inte... I slutet av demonstrationen får man verkligen upp ögonen för hur ett spel kan bli på Wii! Riktiga svärdfighter ftw! Bara se fram emot 2009 då, alla utvecklare kommer hoppa på MotionPlus tåget.

Medlem

ang tecknat utseende så beror det på att det är baserat på filmen som kommer snart som är tecknad.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

1
Skriv svar