Battlestations: Pacific avbildat

Medlem
Battlestations: Pacific avbildat

bilderna fick mig att tänka på bf42

Inaktiv

Hoppas 2an är lika bra som ettan bara

Medlem

Spelade Midway-demot och de va skoj, dock blev det aldrig att man skaffade fullversionen, så man får väl kanske ta och skaffa detta då.

Inaktiv
Citat:

Spelade Midway-demot och de va skoj, dock blev det aldrig att man skaffade fullversionen, så man får väl kanske ta och skaffa detta då.

Medlem

Ser faktiskt fram emot detta lite grann, det var onekligen ganska skoj att leka ubåtskapten i ettan. Inget Silent Hunter kanske, men i gengäld ingen inlärningsperiod på 100 timmar...

Medlem

Gäsp....


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem

Tja . första var ju hyffsat kul, men kunde de inte bytt "skådeplats"


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Alla enheter som du VILL kontrollera: antagligen nej.
Alla enheter som du INTE vill kontrollera: antagligen ja.

Jag fattar inte ens varför, känns som utvecklarna inte riktigt fattar vad som är kul och vad som inte är kul. Ur förra spelet så var det väl bara 2-3 missions som var roliga resten var traggliga som fan.
Jag tror inte att de gör allt rätt nu... sen är dubbelt innehåll jämfört med förra ändå inte nog. Utan reloads kan man klara det första på 2-3 timmar, det är inte värt mina 500kr ens på långt håll.

Synd, det här konceptet har så mycket potential men är utvecklat av inkompetenta utvecklare. Eller så är det konsoll-mentaliteten och medföljande krav på att allt som närmar sig kvalitet och djup ska skalas bort.

...eller både och.

Medlem

konsoler förstör hela spelmarknaden. Spel för små barn


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem
Skrivet av Emetic:

konsoler förstör hela spelmarknaden. Spel för små barn

ja, spela CS istället med dina moppe-polare. det är tufft


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Touhatsu:

Alla enheter som du VILL kontrollera: antagligen nej.
Alla enheter som du INTE vill kontrollera: antagligen ja.

Jag fattar inte ens varför, känns som utvecklarna inte riktigt fattar vad som är kul och vad som inte är kul. Ur förra spelet så var det väl bara 2-3 missions som var roliga resten var traggliga som fan.
Jag tror inte att de gör allt rätt nu... sen är dubbelt innehåll jämfört med förra ändå inte nog. Utan reloads kan man klara det första på 2-3 timmar, det är inte värt mina 500kr ens på långt håll.

Synd, det här konceptet har så mycket potential men är utvecklat av inkompetenta utvecklare. Eller så är det konsoll-mentaliteten och medföljande krav på att allt som närmar sig kvalitet och djup ska skalas bort.

...eller både och.

De har nog mer kompetens än du

1
Skriv svar