Savage 2 gratis i en vecka

Robot
Medlem
Savage 2 gratis i en vecka

Nice

Medlem

Strategi? Usch nej tror jag avstår då.

Medlem
Skrivet av Philip:

Strategi? Usch nej tror jag avstår då.

Det är ju en FPS!

Du behöver ju inte spela i strategiläget. Det gör nån annan.

Medlem

Tycker det var ett av de konstigaste spelen jag testat. Men det var dock ganska kul.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Står ju bara 4 timmar när ja laddar ner det.. men får väl se helt enkelt.. ser ju grymt kul ut.. inte så mainstream som alla andra spel.

Medlem

tankar för fullt. blir att testa ikväll när solen gått ner

Medlem

Savage 2 är riktigt nice. Funderar på att köpa det via steam sen.

Medlem

Ettan var ju skit kul kommer jag ihåg. Spelade demot en hel del. Hittade aldrig spelet i butik dock. Måste prova detta nu.

Medlem

Woho! Då vet jag vad jag ska göra med min lediga vecka!


signatur

"Valve är ett sånt där mys företag man vill ge sitt hus, bankkonto, och flickvän till..." - tubez

Medlem

Tack för tipset!

Medlem

Prova kan man iaf göra.

Inaktiv

Det var inte speciellt kul, tröttnade på det ganska snabbt.

Medlem

Ettan är roligare på i stort sett allt.

Medlem

jag har aldrig lirat ngt liknande innan. tyckte om det skit mkt

Medlem

köpte det när det kom på steam, orkade spela 2 timmar -- går det inte att sälja prylar från sitt steamkonto?


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

testat lite till o blir ännu sugnare på att skaffa det:D men testar lite till o ser vart det leder:P marksman är skönast på human sidan

Medlem

jättekul att vissa speltillverkare väljer att släppa ut hela spelet under en testperiod, jag föredrar nog det hellre än ett demo.
Jag testar i helgen


signatur

thank you, come again

Inaktiv

Är det GRATIS eller är det ett DEMO i fullver? Alltså är det unlimited play på gratis ver?


signatur

a"C"RED -

Medlem

Kanske några som vill spela tillsammans? Skicka PM!!!!

Redaktör
Skrivet av darknshy:

Är det GRATIS eller är det ett DEMO i fullver? Alltså är det unlimited play på gratis ver?

Det är precis vad som står i nyheten - en fullversion som kan spelas gratis i en veckas tid.


signatur
Inaktiv

Jag har installerat spelet och allt, jag hade också spelat 1an men spelet vägrar att fungera, jag har prövat att Om-installera men det funkar ändå inte.

Det står: '' C: \Program\Savage 2 - A Tortured Soul\savage2.exe
Det här programmet kunde inte startas eftersom programmets konfigration är felaktig.''

Inaktiv

Ah kollade efter demo/trail för ett tag sedan ville verkligen testa detta, good news indeed.

1
Skriv svar