ATI uppdaterar drivrutiner

Robot
Medlem
ATI uppdaterar drivrutiner

OLD!!! en hel dag gammal nyhet!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Shrudder:

OLD!!! en hel dag gammal nyhet!

inte två? hehe

Medlem
Redaktör

NOOOOOOO! Låt världen veta att jag krängt på mig dumstruten och satt mig i skamfrån för allmänt bespottande. Och jag gjorde det alldeles nyss, så ni har inte läst det någon annanstans.


signatur
Medlem

Hehe det är hårt att vara redaktör


signatur

Jäh!

Inaktiv
Skrivet av mazk0:
Skrivet av Shrudder:

OLD!!! en hel dag gammal nyhet!

inte två? hehe

Dessa drivrutiner är fortfarande de nyaste. Eller de kanske bara fungerar på release-dagen....

Medlem

nytt för mig, det här whinet på att det är gammalt är so obefogat att det nästan skulle delas ut varningar på folk som kommer med det.

Inaktiv

Håller med, ord som "Old" och "Fanboy" borde ge automatisk varning.

Medlem

Ah trevligt med nya drivare, måste nog testas.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av TruB:

nytt för mig, det här whinet på att det är gammalt är so obefogat att det nästan skulle delas ut varningar på folk som kommer med det.

Ingen som förstod ironin i det hela?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Tycker dom är lite sega här på FZ, jag tipsa om det här i går på dagen. Men inte hände det nått då icke.. Vakna upp nu.

Redaktör

Det är semestertider, sånt påverkar de flesta medier, inte bara FZ. Dessutom har vi rätt mycket att skriva ihop efter E3-mässan.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av TruB:

nytt för mig, det här whinet på att det är gammalt är so obefogat att det nästan skulle delas ut varningar på folk som kommer med det.

Ingen som förstod ironin i det hela?

Farligt att vara ironisk på internet, kan lätt missförstås och sen är cirkusen igång..

Medlem

sedär, alltid kul då de jobbar på drivrutiner nu har jag i och för sig Nvidia

men man kanske går över till ATi sen.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Har både ATI och Nvidia, trevliga med ATI är att vi får WHQL drivisar minst en gång i månaden, trevliga med Nvidia är att man får drivisar oftare, ibland rent av flera gånger i veckan fast då oftast i beta form. Båda har sina för och nackdelar.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Första drivisarna till 4800 serien väl? Precis vad jag behöver (srkyyyyyyyyyyyyyyyyyyt)

d0e
Medlem

Är det bra sk1t eller ? Bara massa snick snack om ingenting om nyheten. Cirkus ja. Internet gör folk till iq badboll aka idiocracy

Medlem

yo nice, men jag har hd2600pro AGP 512mb? funkar den till?

Medlem

Tyckte att 8.6 var bättre för min del. En del gamla spel funkade inte med 8.7, men jag gjorde som man inte ska göra, installera över den redan existerande drivrutinen. Man ska avinstallera de gamla först.

Offtopic:
Jag e fan inte vän med mitt nya tangentbord Logitech G11, skriver ännu mer fel än tidigare (köpt idag)


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

1
Skriv svar