PAIN: Amusement Park filmat och fotat

Robot
Medlem
PAIN: Amusement Park filmat och fotat

undrar om det kommer ha stöd för trophies

Flakmonkey
Skrivet av Keitaro:

undrar om det kommer ha stöd för trophies

Det kommer det

Medlem

Varför exploderade A.L.L.T.I.N.G? Jävla hollywood.
Fjantiga rösteffekter (lite störande iaff).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

ser inte så kul ut.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Skulle vara skoj om det vore blodigare och köttigare, lite Soldier of Fortune-gore typ. Då jävlar.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Varför exploderade A.L.L.T.I.N.G? Jävla hollywood.
Fjantiga rösteffekter (lite störande iaff).

Allting??


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Pain är kul, så

Medlem

vart är blodet, kroppsdelar som flyger åt alla håll och annat

Medlem

Och folk klagar på att Wii har dåliga spel, är det här spelet ett skämt eller? Nu är det visserligen en expansion..

Medlem

spelet är faktiskt kul, speciellt på förfester. De som tycker om ragdoll och action tycker om detta


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Vad är tanken? Vad går det ut på? Grafiken ser lite Wii'g ut..

Medlem

Döp det till PAIN: Liseberg i Sverige istället så skulle det sälja väldigt mycket bättre efter all gratis reklam i media

Flakmonkey
Skrivet av GDJb:

Vad är tanken? Vad går det ut på? Grafiken ser lite Wii'g ut..

Tja, du har en stad med en massa fällor, bomber, bowlingklot, bilar, personer i kodräkter, etc etc etc... du riktar in en jätteslangbella på det område du vill träffa, sen slungar du iväg din figur. Väl i luften kan du styra honom en aning och du kan greppa tag i saker som flyger förbi tex en krutdunk. Sen när du träffar något så blir det en jääääääävla smäll (förhoppningsvis)...

Målet är iaf att orsaka så mycket skada som möjligt på din gubbe och din omgivning... Det låter väldigt udda och kanske inte så kul, men med en god vän eller två är det riktigt kul faktiskt ^^

Medlem

ahaaa! Det påminner ju lite om de där i Burnout spelen då ^^

Medlem

Ser faktiskt kul ut

Inaktiv

Jag älskar ragdolls som slår i sig i saker och så, blir ett köp om jag skaffar PS3


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

1
Skriv svar