Crysis Warhead fotat

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Längtar redan efter att få slakta mer gulingar. Bra att det är samma systemkrav. Medium är skitsnyggt!

Chefmods!

... Men när jag funderade på vem som ville spela igenom ett helt karatespel, som det spansk-italienska ordet för färgen svart (hint: neger), blev det varningar och böl hit och dit -- SLAKTA GULINGAR är dock helt OK!

Djee...


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av FAsA:

Första spelet var ju bara ihåligt ögongodis.

Vad var det du förväntade dig av crysis som inte var där? Vad gjorde spelet ihåligt?
Jag är inte nödvändigtvis en crysis fan men spelet håller med lätthet samma klass, om inte högre, som alla andra samtida FPS - Fanboiism är bara fånigt.

Du kanske har rätt. Jag har nog för stora förhoppningar på fps spel när det gäller handlingen. Det känns som den är direkt hämtad ur en b-film. Tyvärr så känns det som ett kännetecken för fps genren men det finns ju undantag.

Senaste fps:et jag klarade ut var Call of Duty 4 vilket hade en förutsägbar men endå skönt vinklad handling.

Medlem

likt precis alla andra fps spel, är så less dom.
Kommer nya hela tiden med bra grafik men sen är dom inte mycket mer att hänga i julgranen.

Medlem

Första spelet var ju extremt tråkigt så man ska nog inte hoppas på för mycket. Mer intresserad av Far Cry 2 som faktiskt verkar ha lite innehåll under ögongodiset. =P

Inaktiv
Skrivet av Sthlmbojan:

Något o testa 2st 4870x2:or i crossfire med. Hoppas de släpper dessa kort i augusti så jag kan sälja mina gtx280:or och mitt 750i moderkort. Vill gå över till quadfire när man nu är inne med quadcore..... JA!!! jag är en HARDCORE GAMER samt en pryl bög...Nä men vadå det är ju för mitt hem o vem vill inte ha det bästa för sitt hem...Och ni som säger nej......ljuger för er själva om ni inte är AMISH. Isåfall ber jag om ursäkt och låter er åka vidare med häst o vagn

Låter som att du försöker övertala dig själv mer än andra ;).

Blir väl lika spännande som det första spelet, alltså inte alls.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Medlem

Förhoppningsvis så spenderar dem tiden på att utveckla spelets AI, eftersom den första AI'n var helt totalt värdelös.

Medlem
Inaktiv

Ser ju exakt ut som föregångaren, vad är nytt egentligen?

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Wow... undra hur reaktionerna hade sett ut om liknande kommentarer hade haglat över BF2.

"Åååååå vad skönt det ska bli att döda araber igen"

Skrivet av Sthlmbojan:

Något o testa 2st 4870x2:or i crossfire med. Hoppas de släpper dessa kort i augusti så jag kan sälja mina gtx280:or och mitt 750i moderkort. Vill gå över till quadfire när man nu är inne med quadcore..... JA!!! jag är en HARDCORE GAMER samt en pryl bög...Nä men vadå det är ju för mitt hem o vem vill inte ha det bästa för sitt hem...Och ni som säger nej......ljuger för er själva om ni inte är AMISH. Isåfall ber jag om ursäkt och låter er åka vidare med häst o vagn

Stanna i Stockholm och kom aldrig söderut då kan vi "amish" bönder bli arga, särskilt med den attityden.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Sthlmbojan:

Något o testa 2st 4870x2:or i crossfire med. Hoppas de släpper dessa kort i augusti så jag kan sälja mina gtx280:or och mitt 750i moderkort. Vill gå över till quadfire när man nu är inne med quadcore..... JA!!! jag är en HARDCORE GAMER samt en pryl bög...Nä men vadå det är ju för mitt hem o vem vill inte ha det bästa för sitt hem...Och ni som säger nej......ljuger för er själva om ni inte är AMISH. Isåfall ber jag om ursäkt och låter er åka vidare med häst o vagn

Stanna i Stockholm och kom aldrig söderut då kan vi "amish" bönder bli arga, särskilt med den attityden.

Haha, just den där attityden förstärker ju fpsgamer-stereotypen.

12
Skriv svar