Alpha Protocol fotat

Medlem
Alpha Protocol fotat

Nu ska vi se..

Dubbla Uzi´s: check.

Tekniska glasögon med asfränt sken: check.

Instant win.

Inaktiv

Gillar öken och data bilden, och kommer gilla detta spel


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Fan det ser bra ut, Obsidian växer hela tiden. Kotor 2 fanns det ju verkligen mycket att kritisera. Nwn2 mindre att kritisera och mycket mindre buggig och expansionen var grym. Hoppas det fortsätter åt det här hållet

Medlem

Detta spel ser ut som om det skulle kunna vara riktigt roligt

Medlem

hoppas de nu bara tar sig tiden och utvecklar och inte slänger ut det halvärdigt med buggar och halvfärdigt slut bara för utgivarna ville de

Medlem

Intressant! Tror att detta kan bli riktigt bra om de får ihop en bra story och dialoger.

Inaktiv

Är det "rollspel" ala Deus Ex måntro?


signatur
Medlem

Rollspel i nutid? Funkar! Inga fina bilder dock


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Äntligen ett rollspel som inte har rustningar, dvärgar och pilbågar.. thank god.. hoppas att det blir något att hänga i julgranen dock..


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Högst upp på min önskelista!

Medlem

Your alpha protocol, I wants it!


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Jag ska spela mig själv! ;>

Ne, men ett rollspel kan vara kul, defenitivt annorlunda. Får hoppas det blir bra och inte bara en kass shooter. Anledningen att det inte finns så många (Några alls?) rollspel som utspelar sig i modern tid är väl för att det kanske inte är så speciellt att spela något vi känner till ganska väl ^_^


signatur

Videomupp

Inaktiv

Jag gillar verkligen inte att Obsidian väljer att gå samma väg som mainstream-Bioware och gör ännu ett strömlinjeformat shooter-"rpg". De kan så mycket bättre.

1
Skriv svar