EA-boss: "Jag hatar E3 som det är nu"

Robot
Medlem
EA-boss: "Jag hatar E3 som det är nu"

Gå och lägg dig.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

E3 har blivit otroligt dåligt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Private events fungerar men det är roligare med allt på samma gång!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Tycker nuvarande E3 verkar perfekt Inte nån jäkla tävling i bling bling utan faktiskt uppvisning av spel...

Edit: oops...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Tycker nuvarande EA verkar perfekt Inte nån jäkla tävling i bling bling utan faktiskt uppvisning av spel...

EA?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

QRT
Medlem

Gillar inte EA. Men vore ett bra initiativ om de startade nån egen visning, nuvarande E3 är ju skandal.

Medlem

Tycker faktiskt det vore kul om det var lite mer utspritt med visningar. Det är inte så kul att behöva vänta ett år hela tiden för att få höra om nya saker.

Medlem

Både årets och förra årets E3 har varit sömnpiller rent nyhetsmässigt så jag tror nog det ligger en hel del i det han säger. Utvecklarna verkar helt enkelt inte ta det hela på allvar längre vilket leder till färre spelnyheter på mässan.

Medlem

Vad är det för skillnad egentligen? Har inte så stor koll men vad jag förstått så har dom tagit bort booth babes?

Skämt åsido, det måste ju vara större saker som ändrats eller?

Medlem
Skrivet av Kenchu:

Tycker faktiskt det vore kul om det var lite mer utspritt med visningar. Det är inte så kul att behöva vänta ett år hela tiden för att få höra om nya saker.

är väl knappast så att det är direkt ont om spelnyheter ända fram tills E3.

jag gillade verkligen E3 som det var förr, det var nått man såg fram emot, behövs verkligen något sånt för spelvärlden..


signatur
Flakmonkey
Skrivet av Spectral:

Vad är det för skillnad egentligen? Har inte så stor koll men vad jag förstått så har dom tagit bort booth babes?

Skämt åsido, det måste ju vara större saker som ändrats eller?

Den stora skillnaden är ju att det bara är branschfolk som får komma dit

Medlem

Jag både gillar nuvarande formatet som att det gamla var bra det med... fast det var kasst med nya utannonseringar denna gång :/

Inaktiv

Jag håller helt med honom, E3 har grävt sin egen grav, de måste antingen gå tillbaka som förut, eller ja, precis starta egna mässor.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Kan man få en referens till källan också så att man kan läsa hela nyheten?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

GC i Leipzig är bättre, så något måste de göra.

Inaktiv

Vad är det för skillnad på det nuvarande E3 och de "dåtida"?

Har inte varit aktiv så länge i E3...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

E3 har blivit otroligt beiget, även om jag ogillar EA så har dom för en gångs skull rätt.

Medlem

Alla kläcker att E3 va bättre förr men de är ingen som säger varför...

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Vad är det för skillnad på det nuvarande E3 och de "dåtida"?

Har inte varit aktiv så länge i E3...

Som sagt, inga booth babes, inga privatpersoner får vara med, och det består i princip av en serie konferenser.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Spectral:

Vad är det för skillnad egentligen? Har inte så stor koll men vad jag förstått så har dom tagit bort booth babes?

Skämt åsido, det måste ju vara större saker som ändrats eller?

Den stora skillnaden är ju att det bara är branschfolk som får komma dit

Det är det osm är sämst, nu får vi bara filtrerade rapporter istället för faktiska slutanvädnare, inget illa mot er repportrar men om odm bara bjuder in visst folk så finns det jur isk för att dom gallrar bland kritiker.


signatur

P.L.U.R

Haha jag läste rubriken som att "EA-bossen hatar EA som det är nu!"


signatur
Medlem
Skrivet av SorbP:
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Spectral:

Vad är det för skillnad egentligen? Har inte så stor koll men vad jag förstått så har dom tagit bort booth babes?

Skämt åsido, det måste ju vara större saker som ändrats eller?

Den stora skillnaden är ju att det bara är branschfolk som får komma dit

Det är det osm är sämst, nu får vi bara filtrerade rapporter istället för faktiska slutanvädnare, inget illa mot er repportrar men om odm bara bjuder in visst folk så finns det jur isk för att dom gallrar bland kritiker.

Håller samtidigt borta från en massa fanboy åsikter...

Medlem

Länk?!

Hänt flera gånger på sistone att FZ publicerar lösryckta citat utan sammanhang eller källhänvisning. Skärpning!

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Spectral:

Vad är det för skillnad egentligen? Har inte så stor koll men vad jag förstått så har dom tagit bort booth babes?

Skämt åsido, det måste ju vara större saker som ändrats eller?

Den stora skillnaden är ju att det bara är branschfolk som får komma dit

Förstår inte riktigt vad som skulle vara så dåligt med det. Alla stora spelsidor har ju folk där och rapporterar precis samma saker som vanligt. Nya spel som är på gång som kommer bli "så jäkla bra" men sen blir slutprodukten medioker i alla fall.

Antikvitet

E3 har gått emot att innehålla färre "announcements" och mer "hands-on", som en direkt konsekvens av att det är färre besökare. För oss journalister är det värdefullt att få känna på spel och inte bara se dem på bild. Men dessa intryck kommer förstås först efter mässan.

För en stund sedan var en duktigt jetlaggad Tompa inne på redaktionen och lämnade av kameror och laptops. Ge honom ett par dagar så är jag helt övertygad om att människan kommer att börja spruta ur sig nedskrivna intryck åt både höger och vänster.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Det är bättre köra med egna privata evenemang så får man mer fokus på sina spel istället föratt stå och slåss på en gigantisk mässa.

Medlem

tycker det är bättre nu, mer fokus på spel och konferenserna är riktigt trevlig att se på (dock var capcom och activision samt konami riktigt trista)


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

haha, trodde först att det stod att han hatade nuvarande EA... Äntligen....

12
Skriv svar