Borderlands filmat och fotat

Medlem
Borderlands filmat och fotat

Har stora förhoppningar om detta. Men vill gärna se lite gameplay innan jag sväljer hypen, helt och hållet. Trevligt med randomloot i vilket fall som helst.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Lite Mad Max känsla fick jag av bilderna.
Ser fram emot detta spel.

Inaktiv

Den där trailern är ju från förra årets E3 ju,,

Men finns iaf på gametrailers en dev walkthrough som är rätt intressant

Medlem

Sade inte direkt något alls.

Medlem

Ja den här är ju asgammal. Nice att det släpps till PC, det kan bli något!

Medlem

aldrig hört talas om det innan - men verkar Riktigt coolt - hoppas de gör det med grym grafik så kan det nog bli en upplevelse


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Men. Trodde det var ett psykologispel med titeln Borderline. Tänk att man kan läsa så fel.

Medlem
Skrivet av bleak:

Den där trailern är ju från förra årets E3 ju,,

You fail FZ, jag har sett den här innan (Känner igen hennes "halva" ansikte från filmen)

En annan förlängd teaser eller ?


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Verkar intressant faktist!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Jh
Medlem

Trevligt men som sagt.. gammal film..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Inaktiv

Men va fan den är ju gammal!! ni borde veta det, dåligt!

Medlem

Tror väl den här trailern var lite förlängd iallafall.
Hursomhelst är det pinsamt att dom inte bytt ut röstskådespelare på tjejen ännu. Verkligen otroligt skitvärdelös skådespelare. Blir nästan arg när jag tittar på trailern enbart på grund av det.

Medlem

Va dillar du om? Hon var helt ok, sa allt väldigt "matter of factly" och otroligt passande. Blir nästan lite arg när jag läser ditt inlägg.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar