Naruto: Ultimate Ninja Storm filmat

Robot
Medlem
Naruto: Ultimate Ninja Storm filmat

Coolt, synd att jag inte har en ps3 :(!

Medlem

Snyggt, iaf.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Dubbningen förstör halva spelet >.<

Medlem

Ge japanskt tal och engelsk sub istället, hehe

Medlem

Demot var iaf lite trivsamt

Inaktiv

Vissa riktigt imponerande saker om de är gameplay, tråkigt nog så hade jag god nog smak att köpa en 360 istället för ps3.

Medlem
Skrivet av Disasterpiece:

Ge japanskt tal och engelsk sub istället, hehe

Demot hade iaf val för japanskt tal, kollade aldrig om det fanns subs... får bli nåt för morgondagen.

Medlem

fan...måste ju komma till 360...

Medlem

ehm är det hära sån här hmm, manga?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Gillar musiken grymt mycket!

Ser ju ut att vara mycke mer fart I det här än Rise of a ninja som vi med 360 fick.

Medlem

mnå jag blir mer och mer sugen på ett ps3, måste skaffa snart!

Medlem

Hoppas man kan välja att ha japanskt tal och engelska subs...


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Inaktiv

Naruto serien kommer aldrig sluta hosta ut halv bra spel... Hur många har det kommit på 2år typ 8 olika spel?


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

penis att det bara kommer till ps3 :/

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

ehm är det hära sån här hmm, manga?

nej, detta är varken manga eller anime. men spelet är baserat på en manga/anime. så stilen är ganska typisk för manga/anime.

Medlem

Då jag redan har planer på att införskaff en ps3 så är det kul att det kommer spel som stärker ens beslut...Ser framemot Naruto då man är den geek man är haha

zsm
Medlem

Efter att ha lirat demo nu så kan jag med glädje säga att det blir ett definitivt köp.

Och för dom som lipar över engelsk dub, så kan jag också tala om att det finns originalröster också, så man är inte fast med urusla amerikanska voice-overs.

Medlem

Men vafan!? Ge mig till en konsol jag har!

Medlem

Djäkla snyggt det var. Jag trodde det var ritat först! Vackraste jag sett på myycket länge.

Inaktiv

Är det bara jag som tycker att japan gått om amerikansk medieindustri (med storsteg) som nummer-ett-producenten av extremt klyschiga, moraliserande och repetitiva berättelser samt karaktärer?

Medlem

Det här är faktiskt ett otroligt scenario.

Kass manga.
Ännu sämre anime.
Men det här spelet är sin fåniga titel till trots faktiskt riktigt, riktigt kul.

Rekommenderas!

Medlem

Synd att jag inte hittar demot på playstation store... :/

Medlem
Skrivet av BlackZam:

Synd att jag inte hittar demot på playstation store... :/

Finns på amerikanska PS Store.

Medlem

Hoppas verkligen att det finns val så man kan få japanskt tal, låter helt felt på engelska ju! *rysa* usch usch usch usch, mangan är värdelös och animen kunde varit mycket bättre, men fan detta är ett köp för mig ändå! Ser askul ut

Medlem
Skrivet av MetalClock:
Skrivet av BlackZam:

Synd att jag inte hittar demot på playstation store... :/

Finns på amerikanska PS Store.

Ska ju finnas på EU storen ju. :/

Medlem

Såg rätt så coolt ut faktiskt. Häftiga fightingscener som i serien. Hoppas bara allt annat tråkigt mellansnack som suger något brutalt i serien är borta.

Medlem

demot vart ganska underhållande, finns nog risk för lite väl repetitivt gameplay dock. men med en skicklig motspelare så kan det bli ett par timmars crazy anime fajting

Medlem

ber till gudarna att det kommer med japanskt tal med engelsk text också


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Avstängd

Det finns med både engelsk och svenskt tal.

Fyfan vad kul det var. Lätt roligaste fighting jag spelat!

12
Skriv svar