E3: Halo-tillkännagivande stoppades av Microsoft

Medlem

Bjorn88, du kanske ska prova lira mer än första banan innan du klankar ner på SP..

Första banor i spel har juh en tendens att inte vara rågrymma

.. och Halo_Kid var juh helt cp

Skojs med nytt halo-lir iaf!

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Killen är ungefär 10 år, vad fan gjorde du när du var tio om jag får fråga?

Tycker folks kritik av ungen är otroligt löjlig -.- Det är ett barn som leker och jag är fan mer imponerad av vad han har lyckats göra i sin ålder med kartong och tejp.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Pliskin:

Killen är ungefär 10 år, vad fan gjorde du när du var tio om jag får fråga?

Tycker folks kritik av ungen är otroligt löjlig -.- Det är ett barn som leker och jag är fan mer imponerad av vad han har lyckats göra i sin ålder med kartong och tejp.

samma här..den här killen är ju asgrym...han är ju mer känd och uppskattad än nån av er är så sluta vara avundsjuka på nån som har talang på att skapa grejer.

Inaktiv

Riktig cool kille!

Han har stor kreativitet som kanske behövs. Det är roligt att han har en hobby än att sitta på fz och skriva dumma saker.

Tycker att han är cool

Jag vill gärna ha Machine Turreten

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Pliskin:

Killen är ungefär 10 år, vad fan gjorde du när du var tio om jag får fråga?

Tycker folks kritik av ungen är otroligt löjlig -.- Det är ett barn som leker och jag är fan mer imponerad av vad han har lyckats göra i sin ålder med kartong och tejp.

När jag var 10 byggde jag vapen som verkligen fungerade

Medlem

Kunde inte trean blivit spiken i kistan för eländet? =(

Inaktiv

Men det var väl en massa hat mot Halo-serien, håller med om att spelet är överhypade men jag spelade igenom alla 3 och gillar serien väldigt mycket, ser fram emot det här.

Inaktiv

Trevligt detta ju. Gillar verkligen Halo serien.

Inaktiv
Skrivet av Pliskin:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Pliskin:

Killen är ungefär 10 år, vad fan gjorde du när du var tio om jag får fråga?

Tycker folks kritik av ungen är otroligt löjlig -.- Det är ett barn som leker och jag är fan mer imponerad av vad han har lyckats göra i sin ålder med kartong och tejp.

När jag var 10 byggde jag vapen som verkligen fungerade

toalettrullar + ballong + tejp + ärtor = win

Inaktiv

Kan fan inte vänta, bungiecon

Medlem
Skrivet av Wartex:

Halo utvecklades först för PC och där skulle det ha stannat. Allt annat är hädelse. :/

Ääh låt konsolnissarna få sitt halo, skräpspel anyway


signatur

Retro.

Medlem

Längtar! Hoppas bara att det är ett prequel till Halo 1 eller ett riktigt Halo 4.

En remake av Marathon: Durandal skulle vara trist Jag vill se Master Chief och Cortana på planeten som visas i slutet av 3:an

Medlem
Skrivet av Geetcher:

Längtar! Hoppas bara att det är ett prequel till Halo 1 eller ett riktigt Halo 4.

En remake av Marathon: Durandal skulle vara trist

Jag vill se Master Chief och Cortana på planeten som visas i slutet av 3:an

Du har aldrig hört talas om spoilertaggar va?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

12
Skriv svar