Bionic Commando-trailer

Robot
Medlem
Bionic Commando-trailer

Ser ut att bli ganska bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Fixa nerladdningslänken

Medlem

Yeah!! Snubben vinner ju lätt mot Spider-Man


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Har aldrig spelat orginalet mer än 5 minuter, men tyckte inte att det här såg så illa ut ändå. Att konvertera ett spel från 2D till 3D är aldrig lätt. Se bara på Worms 3D.

Medlem

Kommer det till pc också?? Såg ut som det, det visste jag faktiskt inte. Jag som brukar vara allvetande nummer ett.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ser ut att bli tufft.
Ge oss bara remaken också så.

Ibland kan man få för sig att E3 '08 fortfarande pågår.

Flakmonkey
Skrivet av derpious:

Fixa nerladdningslänken

done

Medlem

Jag måste säga att jag gillar det här stuket Capcom har på sina TPS Action-lir. Främst då Dead Rising, Lost Planet, och nu Dark Void, även detta. De har på något sätt liknande känsla, och jag hoppas de fortsätter utveckla denna linje.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Ska ni inte skriva att klippet är "exklusivt på FZ" också när ni ändå håller på?

Medlem

Jasså ja, och nu kan man också vrida och vända sig i luften. Den visste jag inte om.

Do it again, do it right!

Medlem

Ser trevligt ut, men faktum är att jag ser mer fram emot Binonic Commando Rearmed..

man har ju spelat orginalet ett antal gånger i sina dar....

Pansarknekt

Ser riktigt kul ut!


signatur

Ooooh the drama!

1
Skriv svar