Medlem
IPhone...

Så vad tror ni? Blir det en hit i .eu ?
Om de bara fixar mms och lite annat skit så kommer jag definitiv att skaffa den! (om den inte slutar på 10k)

Inaktiv

En eu version med ordentligt stöd för bluetooth, mms å lite annat krims krams hade ju inte varit fel. Då är den ett givet köp

Medlem

Ja, en EU-version är ju ett måste, som den är idag är den ju värdelös här.

Men Nokia N95 finns ju redan, och den är ju mycket bättre än Iphone.


signatur
Inaktiv

allt med i före är bara lifestyle (:


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Jag anser att den utklassar alla andra mobiltelefoner som finns. Jag tycker inte det finns anledning att ens fundera över någon annan telefon, om man nu ska köpa en i den prisklassen vill säga

Medlem
Skrivet av HenZe:

Jag anser att den utklassar alla andra mobiltelefoner som finns. Jag tycker inte det finns anledning att ens fundera över någon annan telefon, om man nu ska köpa en i den prisklassen vill säga

Det är mycket den inte kan göra tex filma.
Aldrig att jag skulle köpa den.

Medlem

men sånt kommer ju säkert att fixas för europa versionen.

Medlem
Skrivet av prikk:

allt med i före är bara lifestyle (:

QFT

Inaktiv

IPod gick ju väldigt bra försäljningsmässigt i och med den massiva marknadsföringen. Det finns ett antal spelare som är bättre än den. När det gäller IPhone så satsar man på det eftersom priset på IPod börjar bli lågt och man måste bredda sig. Detsamma gäller IPhone, det finns och kommer att finnas mobiler som hela tiden är bättre. Mig veterligen släpps den i Europa år 2008.

De som sov i tält och köpte IPhone i USA är ju inbitna Apple-fantaster och inte några som är ute efter den bästa tekniken.:)


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Den har den bästa gränssnittet just nu iaf... enligt mig då!

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Den har den bästa gränssnittet just nu iaf... enligt mig då!

Och du har testat alla telefonmodeller som finns då antar jag?


signatur
Inaktiv

Ser det mer som en mode pryl än en teknik pryl. Skulle aldrig köpa en Apple om de inte hade sin design.

Medlem
Skrivet av cammo:
Skrivet av Cyberz:

Den har den bästa gränssnittet just nu iaf... enligt mig då!

Och du har testat alla telefonmodeller som finns då antar jag?

nej så klart inte! men har du sett nån som har visats på nätet som gör som iphone?

1
Skriv svar