RACE Pro avbildat

Medlem
RACE Pro avbildat

Ser grymt ut. Synd bara, att det endast kommer till XBOX 360.

Medlem

Har sagt det hela tiden, deras spel behöver mer Motion Blur. Tog det en 360 port för att de skulle lyssna.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Simbins spel har aldrig handlat om grafik, utan körkänsla. Men visst skadar det inte om spelet är vackert och kul på samma gång... Hoppas demo blir släppt innan release?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Ser intressant ut, men GRID räcker dock och väl:)

Medlem

oj oj oj. hoppas dom använder sig av GTRs simulator med lite små updateringar, grafiken är ju bara ögongodis!


signatur

Sim-Racing

Medlem

hoppas dom har full skademodell oxå.. spel utan trasiga bilar är inte lika kul.. kul att forza 3 kommer att ha full skademodell

Medlem

NICE NICE ! Blir ett köp... tror jag. har ingen ratt till x360

Medlem
Skrivet av SkyFly:

NICE NICE ! Blir ett köp... tror jag. har ingen ratt till x360

Köp en ratt då. :crazy:

Medlem
Skrivet av ChuppyBear:

Ser intressant ut, men GRID räcker dock och väl:)

Gillar du GRID är detta inget för dig! Grid=Arkad, Simbins spel=Simulatorer

Medlem
Skrivet av Philip:
Skrivet av SkyFly:

NICE NICE ! Blir ett köp... tror jag. har ingen ratt till x360

Köp en ratt då. :crazy:

haha har knappt pengar :down::down:

Medlem

Grid är bland det sämsta bil spel jag spelat, bilen beteer sig så sjuukt konstigt.. usch usch..

Skyfly, lägg undan 200kr/mån så har du en ratt på 4-5mån. typ när spelet kommer

Medlem

Richiraptor GRID är arkad racing och ingen simulator som det här spelet eller Forza.

DTM
Medlem

Hmmm.... BMW bilarna i sista bilden saknar ju däck:O

Medlem

wohooo! me like som vanligt! var inne i Simbins ´lokal i gbg. kan säga att d e endast riktiga geeks som jobbar där vad jag såg iaf. Men den söta tösen som häslade på oss va något att ha

Medlem
Skrivet av Aurahead:

Richiraptor GRID är arkad racing och ingen simulator som det här spelet eller Forza.

Jo det vet jag, men GRID är über über arkad. finns många arkad bilspel med mer känsla (nödvändigtvis inte alltid realism)... tex need for speed har bättre känsla o det är låångt ifrån simulator

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Har sagt det hela tiden, deras spel behöver mer Motion Blur. Tog det en 360 port för att de skulle lyssna.

Är du seriös? Gå å spela Grid istället....


signatur

"White Obama Wants You!"

1
Skriv svar