Medlem
Vilken mp3

Heej... Jag ska köpa en ny mp3 men va ska ja ha för någon? Jag vill ha en med stor hårdisk och man ska kunna se film på den...

Vilken?


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Iriver Clix2


signatur

AYY LMAO

Medlem

HAr tänkt på iPod 80 GB eller Creative Zen vision 30GB... Något att ha???:O


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

m1
Medlem

Köpte mig en Zen Vision:M 30Gb för nån månad sen och kunde inte va mer nöjd, rekommenderas starkt. Eftersom du vill kunna se film så är det värt att veta att om du använder iPod så måste du konvertera videofilerna innan du kan lägga in dom på iPoden, medan ZVM kan spela upp t ex avi-, xvid-, och divx-filer direkt.

Hade turen att få tag i ett paket med ZVM och massa tillbehör för 2400kr på Webhallen, men det erbjudandet verkar inte finnas just nu.

Det finns ett gigantiskt forum för Zen-spelare på www.epizenter.net om du vill kolla vidare.

Har dock inte testat Iriver så vet inte hur de är i jämförelse, kan bara tala för ZVM

Edit: ZVM har precis släppts som 60GB i samma mått som 30GB, men vet inte om den finns i svenska butiker än. Tänkte eftersom du spanade på en iPod 80GB.

Inaktiv

iPhone!

Såg en i San Francisco i helgen. Så jävla nice!


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

nokia N95 ftw


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

jag slänger en röst på iPhone jag med!

om inte annat så vänta tills du har hunnit klämma och testa en i verkligheten, surt att ha lagt ut 2500-4000 kr på en mp3-spelare och bara några veckor/månader senare så dyker iPhone upp och (kanske) äger allt vad plastsaker i fickan/runt nacken heter


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Tråd flyttad.

Medlem
Skrivet av andreashal91:

Heej... Jag ska köpa en ny mp3 men va ska ja ha för någon? Jag vill ha en med stor hårdisk och man ska kunna se film på den...

Vilken?

jag tycker det räcker med mp 3


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

1
Skriv svar