Robot
Medlem
Afrika-trailer

Man kan väl inte hetsa upp sig allt för mycket över själva spelet, trots att jag gillar att utvecklarna vågar satsa på ett annorlunda spel. Musiken var dock riktigt mysig. Hoppas de släpper soundtracket.

Medlem

Ja håller med totalt, musiken ägde! Spelet ser sjukt härligt ut, ett klart köp!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

En sak jag undrar om detta "spel", vad f*n är det man kommer göra, de visar bara klipp med natur som har fin grafik, finns det inget annat i spelet? Kommer man leka tjuvjägare eller springa runt på safari?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

det sistnämda..

Medlem

Vad jag vet så kommer spelet bara att släppas i Japan? Varför skriva om det här då?

Ser dock väldigt snyggt ut!

Medlem
Skrivet av Petah:

Vad jag vet så kommer spelet bara att släppas i Japan? Varför skriva om det här då?

Ser dock väldigt snyggt ut!

Detta är en nyhetssida om dator- och konsollspel. Afrika är ett konsollspel. Om det inte vore tillräckligt så är Playstation3-spel regionsfria, så import är inte omöjligt för den intresserade.

Medlem
Skrivet av tysonayt:

En sak jag undrar om detta "spel", vad f*n är det man kommer göra, de visar bara klipp med natur som har fin grafik, finns det inget annat i spelet? Kommer man leka tjuvjägare eller springa runt på safari?

Naturfotograf har dom väll sagt?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av Petah:

Vad jag vet så kommer spelet bara att släppas i Japan? Varför skriva om det här då?

Ser dock väldigt snyggt ut!

skulle bli väldigt ledsen om det bara släpptes i japan =(

Medlem

Det här spelet blir nog lika kul som att se målarfärg torka,
Miljöerna i Farcry 2 ser till och med bättre ut.

Medlem

Äh vänta bara, det finns säkert en flock babianer och lurar i bakhåll nånstans. Sen är det bara att ta fram kameran och veva loss utav h-e...

Medlem
Skrivet av Kamikaze:

Det här spelet blir nog lika kul som att se målarfärg torka,
Miljöerna i Farcry 2 ser till och med bättre ut.

Ja det känns lite som det, varför lägga 500kr på att leka safari? Tycker synd om Rihno och SCIE (not), de kommer ju inte sälja något alls.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Vackert.


signatur

dare to be bold

Medlem

Ser intressant ut.
Musiken var väldigt bra också


signatur

<3

Medlem

Ett slags FPS för de som inte gillar våld? Varför inte?

Medlem

Såg ut som en tårframkallande Oscars rulle...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Hoppas detta blir översatt till Engelska...
Skönt med ett spel i Animal Planet anda

Medlem

Som Far Cry 2 fast utan vapen?

Medlem

Såg ju rätt snyggt ut, men var det bara jag som störde mig lite på hur snabbt molnen rörde sig i en del scener?
Aja, det här fångar nog iaf en ny typ av publik och framförallt småbarn som dessutom kanske lär sig vad en del djur heter osv.

Medlem

Varför inte bara slå på valfritt naturprogram på tv istället?

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av TMO_KOTOR:

Varför inte bara slå på valfritt naturprogram på tv istället?

hah tänker detsamma.. Helt ärligt .. Vem här kommer lägga ner 600kr på det?

Inaktiv

Nyskapande och modigt att släppa ett grafiskt kraftfullt spel där det inte går ut på att döda något

Medlem

Jag blev helt tagen, musiken, grafiken, atmosfären. Jag visste inte om jag såg på HD tv eller ett datorspel.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Hmm. Hoppas det släpps på PSN.

Inaktiv

Jag kommer utan tvekan lägga ner 600 kr på det här spelet. Det verkar hur grymt som helst!


signatur

قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس

Inaktiv

Verkar bli hur bra som helst. Ett självklart köpt.
Fast vad vet jag, kanske inte passar alla 15åringar som vill leka Amerika VS Aliens pewpew.

Men nyskapande är det allt.

Medlem

En tech demo för 600 kr...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vackert. Men mer gameplay plox.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av TMO_KOTOR:

Varför inte bara slå på valfritt naturprogram på tv istället?

hah tänker detsamma.. Helt ärligt .. Vem här kommer lägga ner 600kr på det?

varför inte se en action rulle på bio istället för att köpa gears of war?

12
Skriv svar