Wii Music filmat och fotat

Robot
Medlem
Wii Music filmat och fotat

Wii är en liten DVD spelare med kontroll till, nu med musikspelare. Grattis.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

hur styr man? Ska man bara sitta och jucka med Wii-moten så suger det ju... Kommer ju inte att hota GH4 eller RB2 ^^

Inaktiv

Såg lite larvigt ut. Börjar tröttna på alla barnspel nu.

Medlem

"Med tanke på framgångssagan Wii Sports var förväntningarna höga på Wii Music, men när det visades upp på scenen under Nintendos E3-konferens var det mer än en som blev besviken."

Aldrig ens hört talas om. Och vad blev man besviken på? Vore ju kul om ni hade skrivit lite mer om det...

Medlem

Spectral: att det inte är som GH eller Rock Band. Utan istället för att klicka på en massa knappar, så ska man röra kontrollen som om man spelar det.

Medlem

Men jösses...

Medlem

Varför måste dom alltid ha Miis i alla spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Spectral:

"Med tanke på framgångssagan Wii Sports var förväntningarna höga på Wii Music, men när det visades upp på scenen under Nintendos E3-konferens var det mer än en som blev besviken."

Aldrig ens hört talas om. Och vad blev man besviken på? Vore ju kul om ni hade skrivit lite mer om det...

Det har varit ett hyfsat stort missnöje med Nintendos pressvisning, då de totalfokuserade på "casual games".

Inget för spelnördarna alltså.

Läste någonstans där Nintendos VD (eller någon hög Nintendoperson iaf) försvarade visningen med att det helt enkelt var bättre för dem att fokusera på den typen av spel på E3, ur marknadssynpunkt och sedan prata om hardcore spel (Zelda osv) vid något annat tillfälle.

Medlem

lolskräpspel

edit: lolskräpleksak

Medlem

haha kul .gif pileofnuts


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Varför måste dom alltid ha Miis i alla spel.

För man blir personligare. Man kan göra en bild av hur han/hon man spelar emot ser ut. Det är väl också roligt tycker jag.

Det jag tycker är konstigt varför det är just Wii som säljer bra. Dom satsar sig mot flera målgrupper. Barn och äldre...

Tror att detta kommer sälja skit bra.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Spectral:

"Med tanke på framgångssagan Wii Sports var förväntningarna höga på Wii Music, men när det visades upp på scenen under Nintendos E3-konferens var det mer än en som blev besviken."

Aldrig ens hört talas om. Och vad blev man besviken på? Vore ju kul om ni hade skrivit lite mer om det...

Det har varit ett hyfsat stort missnöje med Nintendos pressvisning, då de totalfokuserade på "casual games".

Inget för spelnördarna alltså.

Läste någonstans där Nintendos VD (eller någon hög Nintendoperson iaf) försvarade visningen med att det helt enkelt var bättre för dem att fokusera på den typen av spel på E3, ur marknadssynpunkt och sedan prata om hardcore spel (Zelda osv) vid något annat tillfälle.

Jaha ok, vad tråkigt. Har inte orkat kolla på pressvisningen ännu men det verkar ju inte som man har missat nåt iaf.

Medlem

Är det bara jag, eller är ljudet efter i videon?

Medlem

Haha, hur löjligt man än tycker att detta är så... Kommer det sälja somfan till alla "casuals", precis likadant som Wii Fit. Detta är inget jag kommer köpa, men säkert kul för andra.

Medlem

Bara det fungerar att få fram det man vill genom rörelserna så är det väl kanon... det här kommer nog jag och ungarna ha mycket roligt med

Inaktiv
Skrivet av Picke:

'

WTF?! eller? =P
Såg ju helt stört ut och lät som skit hahaha

1
Skriv svar