Kane & Lynch lurade mig

Medlem
Kane & Lynch lurade mig

jag brukar inte läsa på så mycket när det kommer till spel. Tycker det är roligare att få testa och inte få mycket förklarat innan man själv spelar. Men ett spel total lurade mig och det var Kane & Lynch.

Hade hört att Kane & Lynch var roligt att köra via co-op, och då jag älskar co-op spel så kändes det som man var tvungen att skaffa det. Jag t.om fick en kompis att skaffa det också så att man kunde göra co-op via Xbox-live. Men då kom själva överaskningen... Det fanns ingen Online Co-op, den var helt borta och det ända man kunde köra var via split-screen. Hur kan man göra något sådant? Huur?
Så nu måste man ta och åka in till polaren för att kunna få köra spelet, för jag tänker inte köra det själv.

Har ni gjort några dåliga köp som först kändes som att det här är västa grejen som visade sig vara helt tvärtom?

#blogg

Medlem
Kane & Lynch lurade mig

Jupp, Need For Speed Prostreet, Need For Speed Undercover, man tycker väl att man borde lärt sig läxan nu men nä då, Need For Speed Shift och Far Cry 2. Det är väl dom som jag haft störst förväntningar på.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Split-screen är betydligt roligare än online.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Split-screen är betydligt roligare än online.

Agreed, blir betydligt surare när det visar sig att det bara är coop via live. Men visst har man splitscreen coop tycker man coop via live vore enkelt att lösa.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Operation Flashpoint: Dragon Rising! Spelköpet som fick mig att köpa Arma2 på steam helgen den var på 50% rea. Sjukt besviken blev jag :/ (av op:f)

Medlem

Förstår inte hur split-screen blir roligare. Då får man ju inte lika stor bild att titta på. Samt är det roligare att undra vad polaren håller hus

Medlem

Förbannat kul spel i coop hursom En klar coop favorit här

Medlem

Allt som Peter Mullepullenyxx har varit inblandad i.. Men främst fable 2 då...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Split-screen så sitter polarn bredvid dig fysiskt. De fanns en tid då 20 tummare var okej att lira på, med dagens 40 tums monster så ska de inte vara problem med splitscreen.

Kane & Lynch lirade jag och ett gäng kompisar på lan i 30 minuter innan vi insåg att de sög och vi gick tillbaka till L4D.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

1
Skriv svar