Medlem
Pure filmat

Motorstorm?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

bläh, blir så less på alla sånna här lir när average air time ligger på över 5sec...

Sjukt tråkigt.

Medlem

Får lite Motocross madness vibbar av detta! Najs!

Medlem

Ett klart köp

Medlem

bara quads... pfff

Medlem

Det här hade varit intressant om man kunde prejja av folk så dom flyger in i träd och lemlästas eller nått, göra nått riktigt splatterlir lixom. Carmageddon blandat med Flatout fast bara quads.

Medlem

påminner mig om sledstorm till ps2. kanske skulle ta en närmare titt på den ^^


signatur

Rawr

Medlem

OMFG LOVE! Påminner mig om SSX Tricky som jag nötade som fan när det kom ut! varför kan inte mer spel vara som Pure och Tricky?!! Grymt kul! och FL3JM, Jag håller med dig lite, Visst. Det ska vara ragdolls när dom krockar och ramlar av.

Men om det ska vara blodigt så ska det göras ett helt nytt Carmageddon. (Undrar fortfarande varför ingen vågar göra ett nytt Carmageddon med dagens teknologi)

Medlem

ser förjävligt ut.

Medlem

Usch, så stelt det känns, alla animationer ser så jävla stela ut. Naj, bort eller fixa.


signatur

- PiDuT

Medlem

"Disney bjuder på en ny trailer såhär i E3-trailer."

Menas E3-tider eller?

Medlem

ack, blir lite less på alla lir som måste ha så in i helvete tricked out stunts. Vad är det för fel på lite enkla grejer? Måste man göra två fucking flips i luften?


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av gryzor:
Skrivet av Hero_Swe:

OMFG LOVE! Påminner mig om SSX Tricky som jag nötade som fan när det kom ut! varför kan inte mer spel vara som Pure och Tricky?!! Grymt kul! och FL3JM, Jag håller med dig lite, Visst. Det ska vara ragdolls när dom krockar och ramlar av.

Men om det ska vara blodigt så ska det göras ett helt nytt Carmageddon. (Undrar fortfarande varför ingen vågar göra ett nytt Carmageddon med dagens teknologi)

OMFG 12!

OMFG HÖG PÅ 6 LITER COLA HETER DET!

Inaktiv
Skrivet av sno0zer:

ack, blir lite less på alla lir som måste ha så in i helvete tricked out stunts. Vad är det för fel på lite enkla grejer? Måste man göra två fucking flips i luften?

Håller med dig, därför man älskar skate:up:
Skulle varit nice med ett cross/atv spel där man hade normal höjd och kunde cruisa runt och vara med i xgames och liknande...

1
Skriv svar