Call of Duty: World at War avbildat

Robot
Medlem
Call of Duty: World at War avbildat

ser väll ok ut

Medlem

Äsh de har ju släppt 3 videos också.
2st där dem visar Co-op ingame.

Inaktiv

Tycker faktist att bilderna inte är så fina ändå. Eller vad tycker ni?

Medlem

ja visa oss hd-kvalité på den där coopvideon som gametrailers visade upp fast i dålig kvalité

Medlem
Skrivet av showerguy:

Tycker faktist att bilderna inte är så fina ändå. Eller vad tycker ni?

inte ja heller faktiskt, speciellt inte den bilden med den dubbla 50. cal(eller vad det kallas)... uscha

http://www.fz.se/bilder/?id=71711

explosionen var snygg, vapnet var däremot sjukt fult

Medlem
Skrivet av Lerner:
Skrivet av showerguy:

Tycker faktist att bilderna inte är så fina ändå. Eller vad tycker ni?

inte ja heller faktiskt, speciellt inte den bilden med den dubbla 50. cal(eller vad det kallas)... uscha

http://www.fz.se/bilder/?id=71711

explosionen var snygg, vapnet var däremot sjukt fult

Vissa ser ju skevt?
Tycker det ser helt okej ut... sen när har call of duty sett extremt snyggt ut på stillbilder?.. det gör ju inte ens 4ran.

Medlem

Vet inte mycket om Trayarch (stavning?), men på något sätt inser jag väl att man inte kan räkna med samma polish och brillians som CoD4? WW2 gör mig inte så mycket, bara det är ett bra spel. Gillar rent av en del vapen från eran dessutom.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Blir inget köp av mig iaf. Ser inte så himla prima ut.
Ser ut som om spelet gjordes på 90-talet eller nått. Har dom inte mer kapacitet att fixa grafiken m.m

??

Medlem

tyckte först att de gick "bakåt" gällande grafik men när man sen läste att de var Wii-versionen så blev man ju gladare


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Ser inte alls bra ut ju, på bilderna. Filmen såg dock bra ut. Men blir inget köp. Riktig tabbe att de gick tillbaka till WW2!!!!!!! FYYY!

COC 4 var de bästa spelet jag spelat! absolut och det va tack vare den grymma grafiken, realismen och handlingen samt att de utspelade sig i nutid. WWII blir inte alls samma sak. Men antar att det är en smaksak...

Medlem

Spel jag bara skulle köpa för Co-op

Medlem

Blir väl som COD 3 dvs ett tråkigt spel. COD 6 blir nog bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Varför inte göra en bra kampanj som speglar tyskarnas resa genom andra världskriget, hade varit mycket mer intressant och roligare än dessa ständiga amerikaner som knappt gjorde något...

Medlem

ser väll Ok ut, hoppas de kamma upp grafiken lite till bara. så det ser lite snyggare ut än 4an. (fast 4an är snyggt)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Jag är nog som dem flesta andra här skepptiska till detta spel. Jag kan fortfarande inte sova om nätterna då man ständigt grubblar varför tillbaka till ww2 varför, VARFÖR!

Medlem

Att dom inte lyssnar på sina fans och ger oss ett spel där man spelar som tyskar damn't. Visst, de feta rasistiska svinen till amerikanare skulle säkert inte köpa det. Men det finns faktiskt 194 andra länder än USA. -.-'


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av hatrik:

Ser inte alls bra ut ju, på bilderna. Filmen såg dock bra ut. Men blir inget köp. Riktig tabbe att de gick tillbaka till WW2!!!!!!! FYYY!

COC 4 var de bästa spelet jag spelat! absolut och det va tack vare den grymma grafiken, realismen och handlingen samt att de utspelade sig i nutid. WWII blir inte alls samma sak. Men antar att det är en smaksak...

Realismen?... ursäkta?

Medlem
Skrivet av bjorn88:

Jag är nog som dem flesta andra här skepptiska till detta spel. Jag kan fortfarande inte sova om nätterna då man ständigt grubblar varför tillbaka till ww2 varför, VARFÖR!

Precis - chocken har inte lagt sig än hos mig heller.

Medlem

Sug spel.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Aldrig i livet att jag tänker köpa ett spel av Treyarch. Det var rätt som den där presidenten för Infinity Ward sa, eller om det var infinity wards president eller vad det nu var. Om att Treyarch inte ens är några konkurrenter.

Hursomhelst, aldrig Treyarch! Kolla hur CoD3 blev, fiasko!

Hade Infinity Ward utvecklat det hade det varit annorlunda.

Tänker aldrig köpa detta spel, aldrig!

Har köpt de andra CoD-spelen, men aldrig detta!

ALDRIG!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Tycker faktist att bilderna inte är så fina ändå. Eller vad tycker ni?

jag har tagit sämre bilder med en 10 megapixel kamera.

jag tycker inte att några screenshots säger ett skit om ett spel helt ärligt det är som att bedöma en film genom att titta på bilder från imdb.

Äsch ser tråkigt ut. Spelar hellre "Deadly dozen"


signatur
Medlem

Ush. Och wii ser ut som ett spel portat från N64 som vanligt ja.

Inaktiv
Skrivet av Biermann:

Varför inte göra en bra kampanj som speglar tyskarnas resa genom andra världskriget, hade varit mycket mer intressant och roligare än dessa ständiga amerikaner som knappt gjorde något...

Mjo Ge mig ett spel med den handlingen!

Medlem

whine whine.. Grafik är en perk! inget som gör hela spelet och om det är så (som Crysis) då är det sällan ett bra spel. Cod har alltid varit bra och spännande, fattar inte vad folk har emot 3:an då det var så jävla roligt och spännande.

Ser mer fram emot detta än BIA. Och då tror jag även att BIA har varit många år mer i utveckling.

Inaktiv

Ser väl ok ut kan nog bli kul men jag är ändå mer för modern warfare.

Medlem
Skrivet av rolle90:

ser väll Ok ut, hoppas de kamma upp grafiken lite till bara. så det ser lite snyggare ut än 4an. (fast 4an är snyggt)

Tror det är samma motor som i 4an. Vill bara tilläga det ;p

Medlem
Skrivet av selver:
Skrivet av rolle90:

ser väll Ok ut, hoppas de kamma upp grafiken lite till bara. så det ser lite snyggare ut än 4an. (fast 4an är snyggt)

Tror det är samma motor som i 4an. Vill bara tilläga det ;p

Skrivet av FZ:

Den femte delen i Call of Duty-serien återvänder till andra världskriget. Bygger på samma spelmotor som Call of Duty 4 och utvecklas av Treyarch (som gjorde CoD 3).


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

jag tycker det ska bli skoj att gå tillbaka till WW2 - å få hålla i min M1 Grand igen


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

12
Skriv svar