Exklusivt DLC till PS3-versionen av BioShock

Robot
Exklusivt DLC till PS3-versionen av BioShock
Medlem
Exklusivt DLC till PS3-versionen av BioShock

Men fan nu måste man ha en PS3, älskar Bioshock :heart:


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Alla dessa förkortningar. Har precis listat ut vad XBLA och XMB är för något så nu... DLC vad står det för ? Directive Link control?


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem
Skrivet av BlåMes:

Alla dessa förkortningar. Har precis listat ut vad XBLA och XMB är för något så nu... DLC vad står det för ? Directive Link control?

Downloadable content

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Men fan nu måste man ha en PS3, älskar Bioshock :heart:

Samma här - Bioshock är ett solklart köp. Jag har fortfarande inte grejjat Brass Balls på 360n, dock hehe. Det är fan svååårt. Men kul.


signatur
Medlem

Detta är anledningen till att jag i torsdags förra veckan köpte mig en PS3.
Fick hem min beställda BioShock Collectors Edition till Xbox360 igår med, trots att man inte ens har en 360 ännu.
BioShock är min drog!
Kommer bli så underbart att få dyka ner till Rapture med allt nytt! :heart:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Coolt, dock fastnade jag aldrig för Bioshock - tyckte spelet var tråkigt...


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av screamcast:
Skrivet av BlåMes:

Alla dessa förkortningar. Har precis listat ut vad XBLA och XMB är för något så nu... DLC vad står det för ? Directive Link control?

Downloadable content

AAAHAA! Självklart


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Inaktiv
Skrivet av rolle90:

Coolt, dock fastnade jag aldrig för Bioshock - tyckte spelet var tråkigt...

Jag med, på tok för enkelt spel. Man kunde ju klara hela spelet med endast wrenchen ( glömt det svenska ordet). Plasmidern var ju inte heller speciellt fräcka. Jag tyckte också att man fick för mkt sådant som man "köpte" plasmider för när man dödade de små systrarna istället för att rädda dem, detta blev jag så sur för så jag startade om spelet och började köra med att endast rädda flickorna, vilket också gav mig ett bättre slut sade min käre bror till mig. Nej, Bioshock var mediokert.

(mina egna åsikter, kan inte ändras så försök inte.)


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv

Wow imponerande!

1
Skriv svar