Gears of War 2 filmat och fotat

Robot
Medlem
Gears of War 2 filmat och fotat

Ska man storma en hel armé så ska man fan göra det på de viset.

Inaktiv

Den där är en av dom bästa trailers jag har sett, såg den på MS PressConf


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Gears of war 2 behöver inte PR;) bra trailer dock:)

Inaktiv

Trailern är så bra att man får rysningar av den!

Sitter redan och hoppas på GoW3.

Medlem

Har dom bytt ut Marcus röst? Väldigt dåligt i så fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Har dom bytt ut Marcus röst? Väldigt dåligt i så fall.

Nej det har dem ej gjort.

Rösten i trailern är bara en okänd röst som läser upp en dikt.

Medlem

Vet någon här var man kan förbeställa gow 2. För konstigt nog hittar jag inte det någonstans?

Medlem

Haha, var det bara jag som fick den hemska idén om man råkade sätta handen för långt fram på det där vapnet så skulle handen sågas av?

Inaktiv
Skrivet av Theronguard:

Vet någon här var man kan förbeställa gow 2. För konstigt nog hittar jag inte det någonstans?

http://www.webhallen.com/prod.php?id=84549

Skrivet av Frisky:

Haha, var det bara jag som fick den hemska idén om man råkade sätta handen för långt fram på det där vapnet så skulle handen sågas av?

Aldrig råkat ut för det i 1an av Lancern, hihi


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

KoP
Medlem

Trevligt att beblanda gamla kända poem med actionspel. Passar förövrigt ypperligt. Ser fram emot 2:an!

Citat:

I have a rendezvous with Death
At some disputed barricade,
I have a rendezvous with Death
At some disputed barricade,
When Spring comes back with rustling shade
And apple-blossoms fill the air -
I have a rendezvous with Death
When Spring brings back blue days and fair.

It may be he shall take my hand
And lead me into his dark land
And close my eyes and quench my breath -
It may be I shall pass him still.
I have a rendezvous with Death
On some scarred slope of battered hill,
When Spring comes round again this year
And the first meadow-flowers appear.

God knows 'twere better to be deep
Pillowed in silk and scented down,
Where love throbs out in blissful sleep,
Pulse nigh to pulse, and breath to breath,
Where hushed awakenings are dear...
But I've a rendezvous with Death
At midnight in some flaming town,
When Spring trips north again this year,
And I to my pledged word am true,
I shall not fail that rendezvous.

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Har dom bytt ut Marcus röst? Väldigt dåligt i så fall.

Nej, rösten läser ett dikt av poeten Alan Seeger som har en del "mörka" dikt. Så rösten är bara en röst dom tydligen tycker är passande för att läsa.


signatur

http://www.rainbowsix-vegas.net - Rainbow Six: Vegas community

Inaktiv
Skrivet av tiger84:
Skrivet av Night Hawk:

Har dom bytt ut Marcus röst? Väldigt dåligt i så fall.

Nej det har dem ej gjort.

Rösten i trailern är bara en okänd röst som läser upp en dikt.

det låter väldigt mycket som Morgan Freeman... enligt mig iaf.

Medlem

Bland dem bästa teaserna jag har sett.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

tycker verkligen inte den va något speciellt, ett SHMUP i mängden.. de flesta SHMUPS har fina teasers nu för tiden

ptr
Medlem

han som gör rösten till Marcus är samma som gör till Bender i futurama, eller hur?

Medlem

fuck yeah

riktigt snygg trailer, ser fram emot GoW2 riktigt mycket, blir nog till att dra igenom GoW snart igen.. \o/

Medlem
Skrivet av ptr:

han som gör rösten till Marcus är samma som gör till Bender i futurama, eller hur?

Yep, John Di Maggio heter han. Han har även gjort röster i runt 30 andra spel och drösvis med filmer (säg vad han inte har varit med i ).

Inaktiv

Håller på med detta just nu! ^^ *afk*

Medlem

Jag vet inte hur många av er kollar andra nyhetshemsidor men jag som är kollar en skit bra sida vid namnet www.xbox360fanboy.com har hittat samma trailer och ett jävligt långt gameplay video som cliffy kör under E3..länkar den här..

ENJOY my friends och vi ses i nov på gridlock 2
http://www.viddler.com/explore/X3F-TV/videos/59/

ptr
Medlem
Skrivet av Nemo:
Skrivet av ptr:

han som gör rösten till Marcus är samma som gör till Bender i futurama, eller hur?

Yep, John Di Maggio heter han. Han har även gjort röster i runt 30 andra spel och drösvis med filmer (säg vad han inte har varit med i ).

roliga är att jag inte hörde det när jag spelade och Bender är liksom en av mina favoritkaraktärer någonsin :/ lät som att det är han som gör kommentatorrösten i Mad World till Wii också

Medlem

Fan så man längtar, skulle behöva en ny tv tills det kommer dock :/

Medlem

Ett av spelen som jag verkligen ser fram emot. Satt inspärrad på rummet med ettan flera veckor kärlek vid första ögonkastet of course

Medlem

UT3 FTW!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

UT3 FTW!

UE3 annars..

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

UT3 FTW!

du är en av dem få som tycker det ska du veta

Medlem
Skrivet av tiger84:
Skrivet av Night Hawk:

Har dom bytt ut Marcus röst? Väldigt dåligt i så fall.

Nej det har dem ej gjort.

Rösten i trailern är bara en okänd röst som läser upp en dikt.

Är faktiskt 95 % säker att personen som gör rösten är samma snubbe som gjorde voice-overn under en del briefings i det allra första Medal of Honor spelet till Playstation. Han har en väldigt cool och speciell röst som man lätt känner igen. Han heter för övrigt William Morgan Sheppard.

Asgrym trailer btw.

Medlem

Fet Trailer som fan, precis den typ av trailer som behövs för att man skall fyllas av hög moral och sug efter att pumpa lite Locust fulla av bly, nu är det bara att vänta på att Pc versionen skall släppas // The Zarkooz

Inaktiv
Skrivet av Redline:

Fet Trailer som fan, precis den typ av trailer som behövs för att man skall fyllas av hög moral och sug efter att pumpa lite Locust fulla av bly, nu är det bara att vänta på att Pc versionen skall släppas // The Zarkooz

Men efter floppen med UT3 så blev ju Epic Games på dåligt humör och gjorde ett uttalande där dom förklarade att dem endast ska satsa på konsolspel hädanefter.

Det finns i dagsläget inga planer på en PC-version av GoW2, och mest troligt så blir det inget.

Medlem

När jag hörde snubbens röst och kvalitén på ljudet (skrapet) tänkte jag direkt på bioshock och dess inspelningar

Kanske bara var jag... haha


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

12
Skriv svar