E3-film: Tom Clancy's H.A.W.X.

Robot
E3-film: Tom Clancy's H.A.W.X.
Medlem
E3-film: Tom Clancy's H.A.W.X.

snygg rulle iaf ska bli kul att se hur pass lättspelat det kommer att bli

Inaktiv

Hoppas det blir lika kul o spela som det ser ut i denna rulle. Tror nog dock kontrollerna kommer vara jävligt svåra om man inte har en joystick.

Medlem

hähä, såg ut som Ghost Recon fast till flyg
I love it.

Inaktiv

ser ok ut. ska bli spännande att se hur de skiljer detta spel mot övriga flygspel (story, upplevelse etc)

Medlem

Övriga (läs: riktiga) flygspel har knappt ngn story och upplevelsen beror på hur hårt du pluggat manualerna innan


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Har inte denna trailern redan visats för jätte länge sedan? Dessutom förrenderad. *gäsp*

Spelet i fråga kan ju kanske bli intressant om de sattsar på "lagom" mycket realism. Dvs inte bara ren arkad där man har 100 missiler och "super bomber" etc.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Tror det kommer att vara ett av de mest neddummade Clancy-spelen i historien. Ser ut som AC6 från de bilderna man ser med det där neddummade läget så flygplanet gör allt åt en och antagligen 500 jaktrobotar per flygplan. Dock tyckte jag AC6 var skoj. Jag är skeptisk men har ett litet öppet sinne, alltid skoj att flyga, men all slags realism, om äns "semi-realism" som i GRAW1 & 2 o Vegas-spelen, kommer inte att existera. Arkadigt så det skriker om det. Vad hände med Clancy-spelen?. Mja säger jag.

Medlem

Undra om det följer med en joystick

Medlem

Tycker ändå att det här spelet ser ut ha en mer realistisk ton än Ace Combat, som är rent av ett arkad-spel.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Shit vilken bajsnödig trailer


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Synd att det var en gammal trailer :/ Hade velat sett en ny


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Pansarknekt

3 JAS plan? Antar ni menar Gripen, Draken och Viggen. Eller är det 3 olika typer av JAS? Känns rätt onödigt i ett arkadspel...


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Detta kommer låta konstigt, vet inte om jag gillade trailern men den gav mig rysningar iaf

1
Skriv svar