E3-film: Far Cry 2

Robot
Medlem
E3-film: Far Cry 2

+10 för Massive Attack

Ser alltid lika najs ut det här spelet. Vill ha. Nu. På en jävla gång.

Inaktiv
Inaktiv

Jag har alldrig spelat något snyggare spel än Crysis. Men jag undrar om inte detta kommer slå det. Vist bilder o videos för all del men man måste nog spela det för att veta säkert. Uppgradera min dator för just detta spel.

Ok jaja lite off topic nu: Säljer min q6600 samt Corsair TWIN2X 6400C5DHX DDR2, 4096MB Kit m/två CL5 2GB Dimm's, E.P.P and DHX minnen för 1000kr.......ja du läste rätt 1000kr

Min mail: sthlmbojan@gmail.com

Medlem

Jag älskar låten Angel. Fy vad jag vill ha det här liret nu.

Inaktiv

:up::up::up::up::up:

Medlem
Medlem
Skrivet av Sthlmbojan:

Jag har alldrig spelat något snyggare spel än Crysis. Men jag undrar om inte detta kommer slå det. Vist bilder o videos för all del men man måste nog spela det för att veta säkert. Uppgradera min dator för just detta spel.

Ok jaja lite off topic nu: Säljer min q6600 samt Corsair TWIN2X 6400C5DHX DDR2, 4096MB Kit m/två CL5 2GB Dimm's, E.P.P and DHX minnen för 1000kr.......ja du läste rätt 1000kr

Min mail: sthlmbojan@gmail.com

Vem fan bryr sig om det är snyggare än crysis? Så länge spelet är bättre än crysis. (crysis hade bra grafik men resten var ju nästan ren skit.)

Medlem

Blir man väl så illa tvungen att köpa ett 4870 eller ett 4870X2 till för o kunna lira


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Inaktiv

Jag bryr mig om ett spel e snyggt, många andra med. sitter man på en dator som kostar en sisådär 30.000 Fps (ironisk) och med 2 st 280ior i sli så vill man kunna njuta av det. Med ditt tänkande så skulle man lika gärna kunna spela Duke Nukem 3D med dessa två kort vilket skulle vara helt bortkastat.

Och nej jag e inte en rik bratt som sitter i en 5a på östermal o käkar svart kaviar som en rysk 15 åring smugglat in. Jag har 2 jobb som gör att jag kan köpa datorn jag har o då vill jag ha valuta för pengarna... Jag blir så trött på folk som säger vem bryr sig om det e snyggt....HALLÅ 2008 är året o inte 1985 då nintendo 8bit släpptes i japan ett år innan sverige.

Medlem

Jag tror tanken var mer att det absolut inte behöver vara snyggare än Crysis. Det ser väldigt hett ut som det är och är inget man längre undrar över, till skillnad från spelets innehåll och kvalitee som man måste uppleva själv för att bedöma.

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Sthlmbojan:

Jag har alldrig spelat något snyggare spel än Crysis. Men jag undrar om inte detta kommer slå det. Vist bilder o videos för all del men man måste nog spela det för att veta säkert. Uppgradera min dator för just detta spel.

Ok jaja lite off topic nu: Säljer min q6600 samt Corsair TWIN2X 6400C5DHX DDR2, 4096MB Kit m/två CL5 2GB Dimm's, E.P.P and DHX minnen för 1000kr.......ja du läste rätt 1000kr

Min mail: sthlmbojan@gmail.com

Vem fan bryr sig om det är snyggare än crysis? Så länge spelet är bättre än crysis. (crysis hade bra grafik men resten var ju nästan ren skit.)

word, typ..

Skrivet av Sthlmbojan:

Med ditt tänkande så skulle man lika gärna kunna spela Duke Nukem 3D med dessa två kort vilket skulle vara helt bortkastat.

så det du säger att du spelar spel främst för att du vill att dina kort du har i daton ska få jobba?
tror att det finns lite mer saker i nyare spel än bara grafik, mycket har hänt sen dukenukem, tex nu, så kan man även spela kvinnliga karaktärer i spel vilket är ett mycket stort framsteg (ta inte seriöst).

Jag tycker att grafik ska vara funktionell i första hand, sen om det ser snyggt och så är det sekundärt, finns inget spel man ska kunna se på bilderna om det är bra eller inte, is fall är allt annat jobb med spel överflödigt. skit i AI, story, möjligheter, fordons simulering, humor och gör allt till en enda stor grafik presentation där man bara kan gå runt och titta på saker som exploderar och folk som dör, helst flyger högt upp och landar med ett splatt. det skulle vara optimalt!

Inaktiv

Var inte det där samma låt som i Vampires:The Blood Masquerade eller vad det nu hette.

Aja får uppgradera liiite till innan jag kan köra spelet :). Blir iaf ett köp efter uppgraderingen.

Inaktiv

TruB Det var inte så jag mena. Självfallet ska det finnas en storry med i spelet. Vi lever i en tid då vi har tekniken för att göra spelen snygga + en bra storry. Så jag håller med dig till 100% när det kommer till storry o funktionalitet.. Det jag mest störde mig på var utrycket Fargo sa "VEM FAN BRYR SIG"

Medlem

"Vem fan bryr sig om det är snyggare än Crysis?" sa han väl ändå Inte riktigt samma sak. Grafikmässigt så är väl huvudsaken att det är modernt, inte att det slår den tidigare grafik-guden på fingrarna.

1
Skriv svar