Rock Band till Sverige 24 juli

Robot
Flakmonkey
Rock Band till Sverige 24 juli

Hmm, känns nästan mer värt att vänta på Guitar Hero IV nu faktiskt... speciellt med tanke på att instrumenten ser ut att ha trevliga finesser som saknas i rock band...

Antikvitet

Verkligen. Gitarrerna i Rock Band är ju bara en stor besvikelse...

Missade en viktig sak i nyheten: Det här släppet är enbart till Xbox 360.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:

Det här släppet är enbart till Xbox 360.

Oj, där ser man.

Men jag håller med jag också, Guitar Hero-motsatsningen ser lovande ut. Fast mest av allt ser jag fram emot Guitar Hero: Metallica.

Medlem

skoj det ska bli att spela trummor


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Känns vid det här laget som om Rock Band blivit lite som ett skämt.. Om man inte lika gärna kan vänta på Guitar Hero's, så är det väl inte särskilt långt tills Rock Band 2 kommer ut? Åtminstone i USA, vill säga.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Nån som vet vad det kommer att kosta?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Rock band känns väldigt ointressant nu. Hypen dog ut för längesen och sen släpper dom Rock Band 2 i USA 2 månader efter vi har fått Rock Band 1 här. Kan man lika bra vänta på Guitar Hero World Tour, där vet man att man kan få sakerna i lagom tid i alla fall.


signatur

You fail

CX
Medlem

Kommer att skaffa Rock Band 2 istället.

Medlem

Ovärt att skaffa. Trummorna verkar visserligen kul att spela på. Men kollar man på videos på youtube så låter det ju bedrövligt när folk slår på dom. Som tomma burkar. Kunde väl åtminstone haft nåt typ av dämpande material istället för hård plast.

Medlem

Mycket smart av dom att ställa sig och annonsera Rockband 2...
När inte ens 1'an är släppt i Europa. Tror dom just fuckade sin försäljning.

Medlem

Jag fattar inte hur EA kan fortsätta att prioritera USA i första hand trots all kritik från RB1.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Grattis EA, ni har gjort en sak man inte ska göra.
Lol säger jag bara. De säger att de ska släppa RB 2 innan 1an kommit ut till sverige. toppen.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Nån som vet vad det kommer att kosta?

1700 för alla instrument i paket, dem kostar 800 separat och 600 för spelet. Detta var priserna senast jag kollade på Webhallen.com iaf. och vet inte om jag kommer ihåg dem helt korrekt men det överskrider 2000 spänn för alla instrument och spelet.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv

Har redan importerat spelet och instrmenten ifrån vår mer välkände kusin i väst, Storbrittanien. Kostade mig 1800 inklusive frakt hem till dörren.

Skönt att det släpps i sverige snart, då behöver jag inte vara lika rädd för att ha sönder sakerna då jag kommer kunna skicka tillbaka dem till EA snart (tror jag).

Medlem

härligt att spelet redan gått och blivit gammalt......

Medlem

jenkarna har ju haft det sen november 2007

Inaktiv
Skrivet av Bazil:

Har redan importerat spelet och instrmenten ifrån vår mer välkände kusin i väst, Storbrittanien. Kostade mig 1800 inklusive frakt hem till dörren.

Skönt att det släpps i sverige snart, då behöver jag inte vara lika rädd för att ha sönder sakerna då jag kommer kunna skicka tillbaka dem till EA snart (tror jag).

Kör också import från UK , har ju inte direkt haft tråkigt på fyllan med polarna:)

Medlem

Jag tror nästan att det blir ett köp av rock band ist, med tanke på att dom har flest metallica låtar. ^^

1
Skriv svar